Aviseringar
Rensa alla

CRUSHH


Ämnesstartare

halloj! Har en crush på en kille som e helt olik mej.. han skejtar o e ganska ”vild” medans jag är den smarta som aldrig bryter regler. Jag har nt alltid gillat honom, vi har haft ett par bråk. På senare tid har jag märkt att vi kanske passar bra ihop, pga våra olikheter. Vi hade en period när vi var bra vänner, men vi förlorade en gemensam vän och vi tappade kontakten lite. I alla fall för att komma till saken.. jag tror att vi ksk skulle passa bra tillsammans för att eftersom jag är som jag e så kan jag kanske ”lugna ner honom lite” och han kan få mig att komma ut ur min comfort zone. När vi har bråkat innan så har det alltid varit passionerat, och så har jag märkt att han kollar på mej ofta. Sry för att det är lite osammanhängande men i alla fall, ska jag go for it?


   
Citera

Absolut, vad är det värsta som kan hända?


   
SvaraCitera

Nej, man passar inte ihop med folk bara för att man är raka motsatsen av varandra. 


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Nej, man passar inte ihop med folk bara för att man är raka motsatsen av varandra. 

Det sa hon inte heller. Du får nog läsa igen. Det hon beskriver är att hon tror att de kan komplettera varandra pga. deras personligheter.


   
SvaraCitera

Lycka till I guess.


   
SvaraCitera

go for it om du känner för det Party


   
SvaraCitera

Kör tills du dör, det är mitt motto. Och kan man inte bli pilot kan man alltid bli potatisodlare (:


   
SvaraCitera
time
 time

Rekommenderar alltid att köra om man har en crush för livet är för kort för att gå runt och undra vad som hade kunnat bli, men vill också försiktigt påpeka att det inte är världens bästa idé att ge sig på ett förhållande med inställningen att man kan fixa eller ändra på någon. Bäst är ju alltså om du har en crush för att han är vild, inte trots att han är vild.


   
SvaraCitera

var försiktig. någon hade flirt på mig irl och slutade med att jag, bråkstaken, dissade honom totalt och är nonchalant och elak mot honom


   
SvaraCitera

mqdefault_6s_rsvm.webp?du=3000&sqp=CM7sw


   
SvaraCitera