Aviseringar
Rensa alla

Crushproblem


Ämnesstartare

Hej,
Jag har fått en crush på en kille i min parallellklass helt oväntat?? 
För nån månad sen började han följa mig på instagram och sen addade han mig på snap men annars har det stått jävligt stilla. Annars vet jag bara att han tycker att jag ser bra ut eftersom han hade snapat en kompis vi båda känner då jag var med och typ ba ``hon ser sjukt bra ut´´. Minns också att vi brukade kolla på varandra och le förut. Värt att tillägga är att han är rätt populär så han har nog gjort så med många tjejer. När detta hände var jag noll procent intresserad och tänkte inte alls på det men nu från ingenstans är jag typ kär, wtf? 
Nu när jag ser honom i korridorerna undviker jag att ens kolla honom i ögonen för att jag blir så nervös... Han har slutat söka ögonkontakt med mig också och lär nog ha gett upp helt på att haffa mig och släppt intresset för att jag var ointresserad innan.
Hur ska jag göra för att visa att jag är det nu? 
Är det helt kört tror ni?
Killar, brukar ni tänka bort en tjej om hon inte visar intresse från början om ni fattar frågan?
Är rätt blyg av mig dessutom som ni kanske fattar men vill verkligen göra det jag kan för att få honom att upptäcka mig igen


   
Citera

Jag brukar släppa henne efter ett tag, som jag fått göra med alla cruschs :"( Men snapa att du har nått att säga, sen om han frågar vad så kan du bara svara att du gillar honnom, eller om du fegar ur så säger du att du tyckte att han var bra på idrotten eller nått sånt. Han kommer i alla fall att lägga märke till dig och kanske få upp hoppet igen. Jag skulle bli jätteglad om någon tjej skrev till mig så, eller över huvud taget skrev nåt till mig...


   
SvaraCitera