Aviseringar
Rensa alla

[cry]


Ämnesstartare

drömde en jätte läskig dröm i natt. kommer inte ihåg allt, men vet att min katt hamnade i bråk med en annan katt. och halva hennes ansikte blev bortryct. hon blev helt förstörd. jag tyckte det var jätte hemskt och ville att en veterinär skulle komma och avliva henne. ville inte nått hellre än att inte se henne! kände mig dum som tyckte så. allt var jätte läskigt.

har sovit så dåligt i natt. varit vaken massa. skulle gå på toa och kollade på klockan mitt i natten, så var den 06.13, och jag insåg att jag skulle vakna en kvart senare. usch. nu mår jag illa mm och stannar hemma. vilken fett jävla onödig tråd. dessutom är det bara jag som verkar vara vaken av alla umare just nu.

lägger den i klotter så ingen klagar. tänk att mina funderingar är klottertankar bara. [cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

detta blir en bortglömd tråd. som ingen hinner se innan den tynar bort. sorglig tanke. fast ändå inte. heheh [cool] skrev "heheh" undra varför? jag skrattar inte [sad]


   
SvaraCitera
Tyrael

[sad] stackars katt
sj drömmer jag trevliga drömmar [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

stackars katt

JA! och det värsta är att jag tyckte mer synd om mig själv, över att behöva se henne. tyckte hon såg äcklig ut. och så kände jag mig jätte dum bara för det [cry] hade nog inte tänkt lika på riktigt.

Tyrael:

sj drömmer jag trevliga drömmar

som vadå? [blush]


   
SvaraCitera
Tyrael

eeeema:

som vadå? [blush]

nsfw

eeeema:

JA! och det värsta är att jag tyckte mer synd om mig själv, över att behöva se henne. tyckte hon såg äcklig ut. och så kände jag mig jätte dum bara för det [cry] hade nog inte tänkt lika på riktigt.

knepigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

nsfw

ahaja, haha

Tyrael:

knepigt.

ja. eller inte nu längre. nu mår jag bara illa


   
SvaraCitera
Tyrael

eeeema:

ja. eller inte nu längre. nu mår jag bara illa

det är ju inte så trevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

det är ju inte så trevligt

ah, nej. det är ingenting jag uppskattar speciellt mycket. är hungrig samtidigt, jobbig kombo. men äähh. hur mår du?


   
SvaraCitera
Tyrael

eeeema:

ah, nej. det är ingenting jag uppskattar speciellt mycket. är hungrig samtidigt, jobbig kombo. men äähh. hur mår du?

jag brukar också må illa när jag är hungrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

jag brukar också må illa när jag är hungrig.

ja jo det kan hända. men mår illa så jag inte känner för att äta. men ska göra det sen ändå


   
SvaraCitera

Drömde att jag fick bajs på snoppen och inte visste hur jag skulle bli av med det.

Tycker det låter värre [sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Drömde att jag fick bajs på snoppen och inte visste hur jag skulle bli av med det.

men vaa? Dold text: HAHAHAHHAHAHAHAHAH


   
SvaraCitera

eeeema:

men vaa?

Ja, det var hemskt. Hade liksom bajs där, vet inte vart det kom ifrån... och hade panik och visste inte hur jag skulle ta bort det.

Jättekonstigt [sad][sad]


   
SvaraCitera

Vill ha någon som tolkar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Vill ha någon som tolkar det.

hehe, du går googla hur man tyder drömmar


   
SvaraCitera