Aviseringar
Rensa alla

cs Problem..


Ämnesstartare

aristoteles:

Sluta göra fönstret litet då.

För det andra så är det fortfarande Basic:/


   
SvaraCitera

raco7:

För det andra så är det fortfarande Basic:/

Synd, du får nog leva med det eller skaffa nåt riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Synd, du får nog leva med det eller skaffa nåt riktigt.

okej,men det är konstigt för om jag spelar ex GTA IV så blir det inte ens
basic:/


   
SvaraCitera

raco7:

okej,men det är konstigt för om jag spelar ex GTA IV så blir det inte ens
basic:/

Microsofts produkter är inte logiska, och kommer aldrig att bli.
Glad att jag slipper dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Microsofts produkter är inte logiska, och kommer aldrig att bli.
Glad att jag slipper dom.

mhm


   
SvaraCitera

raco7:

varför tar ni bort vissa inlägg?!

För att du ska sluta bumpa döda trådar med helt irellevanta inlägg som "1337" "kan nån svara då" och dylikt, just därför.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Microsofts produkter är inte logiska, och kommer aldrig att bli.

Hallå, spara lite trollning åt oss D:


   
SvaraCitera

Du råkar inte köra OpenGL i CS? Vistas drivermodell leker inte snällt med OpenGL; att ha igång Aero samtidigt som en OpenGL-applikation är inte möjligt.

Dessutom, vad är det för jävla problem egentligen? Oh noes, gränssnittet jag inte kan när jag spelar blir fult, så det ser inte fint och bling bling ut när jag alt+tabbar! Fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Dessutom, vad är det för jävla problem egentligen? Oh noes, gränssnittet jag inte kan när jag spelar blir fult, så det ser inte fint och bling bling ut när jag alt+tabbar! Fail.

Gentlernen:

Du råkar inte köra OpenGL i CS? Vistas drivermodell leker inte snällt med OpenGL; att ha igång Aero samtidigt som en OpenGL-applikation är inte möjligt.

Det är inget stort PROBLEM men bara "lite" störande när jag tabbar ner cs..jag kör med OpenGl, det är inte det som är felet,funka på min andra dator med vista.


   
SvaraCitera

raco7:

Det är inget stort PROBLEM men bara "lite" störande när jag tabbar ner cs..jag kör med OpenGl, det är inte det som är felet,funka på min andra dator med vista.

Aero-temat drar sjukt mycket resurser från grafik-kortet, även när du har ett program uppe och inte ser det.
Det finns en ruta i Windows program-inställningar som du kan kryssa i om du vill att Vista automatiskt skall koppla ur "Aero" när du startar ett spel eller krävande helskärmsapllikation.

Du har den ikryssad och det är en bra grej. [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera