Aviseringar
Rensa alla

Csn Hatar er


Ämnesstartare

tänkte ringa nu under min fikarast om 10 min men känner inte för att sitta i 40 min i kö direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skolan skicka in resultaten nyss...visste ej att jag inte klarat en termin

vad är d för jävla skola som gör så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:
tänkte ringa nu under min fikarast om 10 min men känner inte för att sitta i 40 min i kö direkt

d d bara för att handläggarna e upptagna med att bestämma folks ärenden som d e så långt idag...ring imorrn d ska jag göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

vad är d för jävla skola som gör så

tror d har med att d e folkhögskola... flummigaste skiten ever man lär sig inte ett dyft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

tror d har med att d e folkhögskola... flummigaste skiten ever man lär sig inte ett dyft

dom måste ju för helvete informera ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

dom måste ju för helvete informera ändå

De gav en varningslapp, men jag trodde frånvaron sänkts för de gav inga fler eller rektorbesök. Därför e jag i chock nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska inte skylla på andra iofs men jag e bara förkrossad pga jag va så glad att jag mår bra snart får mina betyg o så kanske jag inte får csn då blir jag vräkt o begår sjölvmord. jag ska gå o gråta lite nu herå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

De gav en varningslapp, men jag trodde frånvaron sänkts för de gav inga fler eller rektorbesök. Därför e jag i chock nu

de måste följa upp, jävla trams 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska få hjälp av skolkuratorn att formulera mig i brevet om jag måste skicka personliga skäl...så jag ska fråga honom om jag borde ha med att dom inte "följde upp". Herå på er

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

d d bara för att handläggarna e upptagna med att bestämma folks ärenden som d e så långt idag...ring imorrn d ska jag göra

ah hörde det. testade ringa heh. "din väntetid är..... 30 minuter" fuc kyou
bra bra. ska också ringa imorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:

ah hörde det. testade ringa heh. "din väntetid är..... 30 minuter" fuc kyou
bra bra. ska också ringa imorn

Jag väntade i 30 min nyss. Pga annars hade jag fått magsår och ångedt om jag va tvungen att vänta tills imorgon. Hon sa att jag ska gå i skolan tills jag får bra studieresultat??? fattade noll... jaha o vad e det? vet ej sa hon fråga skolan. har två veckor på mig innan de tar beslut? hur ska jag förvandla en termins dåliga närvaro till bra på 2 veckor?? suuuck... läraren kommer inte fatta ett skit imorgon heller. Fuck it skriver personligt brev iställey


   
SvaraCitera
time
 time

Tror inte jag hört en enda positiv sak om CSN någonsin. Är hemskt glad över att jag får studiebidrag från Åland även om jag pluggar i Sverige 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon fråga hur mångs poäng jag läst ... man har inte ens poäng på folkhögskola. gah blir tokig

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm csn hatar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag väntade i 30 min nyss. Pga annars hade jag fått magsår och ångedt om jag va tvungen att vänta tills imorgon. Hon sa att jag ska gå i skolan tills jag får bra studieresultat??? fattade noll... jaha o vad e det? vet ej sa hon fråga skolan. har två veckor på mig innan de tar beslut? hur ska jag förvandla en termins dåliga närvaro till bra på 2 veckor?? suuuck... läraren kommer inte fatta ett skit imorgon heller. Fuck it skriver personligt brev iställey

menå vad hjälpsamma de är då Ledsen usch. lycka till hörru, hoppas verkligen det löser sig!!!


   
SvaraCitera