Aviseringar
Rensa alla

CSN-kort


Ämnesstartare

Förra hösten så pluggade jag på komvux och fick således ett csn-kort. Den här terminen pallade jag inte att plugga på komvux eftersom jag redan läst upp det som behövde läsas, kan jag ändå använda mitt csn-kort utan att bryta några villkor? :c Känner mig mycket okunnig när det rör csn-kort och har antagligen letat för klent på deras hemsida :c Snälla hjälp osv [blush]

Kortet är fortfarande aktivt och jag kan logga in på csn-kortet.se med det osv.

Det känns som att jag inte borde få göra det, trots att det verkar fungera och det är kanske bäst att jag väntar tills jag får mercentkort till hösten [blush] (tänkte skaffa mobilabonnemang så att jag kan ringa billigt till mami och papi när jag flyttar hemifrån[blush])


   
Citera
Ämnesstartare

DÅLIGA SOM EJ VET [cry]
Två personer har sagt att jag får, ska nog tro på dem [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Leta upp avtalet och läs igenom. Där står det garanterat vilka villkor som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Leta upp avtalet och läs igenom. Där står det garanterat vilka villkor som gäller.

Men allt står så krångligt [blush] Men ja, ska leta mer info [blush]


   
SvaraCitera

men äh bara att använda kortet ju..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

men äh bara att använda kortet ju..

meh, tänk om de kommer sen och "buhu, du använde studentrabatt fast att du inte var student, nu tänker vi inte låna dig pengar[no-no][no-no][no-no]" [blush]


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

meh, tänk om de kommer sen och "buhu, du använde studentrabatt fast att du inte var student, nu tänker vi inte låna dig pengar

deras fel att kortet fortfarande funkar isåfall.. höhö [crazy]
nä men ärligt, tror inte de ens kommer märka något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får använda kortet så länge det gäller. Utgångsdatum står på kortet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Du får använda kortet så länge det gäller. Utgångsdatum står på kortet.

ahkej, en annan sa exakt så, tror på er.

TACK [love][blush]


   
SvaraCitera