Aviseringar
Rensa alla

Ctrl + V


Ämnesstartare

Uttråkad som jag är så vill jag veta vad som döljer sig bakom DITT Ctrl+V.

[love]


   
Citera

*pekar neråt* bild låg under ctrl-v

soe.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

h

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt Ctrl + V =

http://ungdomar.se/forum_file.php?f47e6627878ddc9b693b3783ff4e4641

fan vilken bra tråd![love]


   
SvaraCitera

Shrimpy:

Mitt Ctrl + V =

http://ungdomar.se/forum_file.php?f47e6627878ddc9b693b3783ff4e4641

fan vilken bra tråd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalasbyxepojken:

Lol. KERLEK FUR FAN! [love]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Shrimpy:

Lol. KERLEK FUR FAN!

[love][crazy]


   
SvaraCitera

inga mer vad tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Je dois partir


   
SvaraCitera

Nyhet från IDG [smile]

En svensk före detta direktör i spelföretaget Gizmondo figurerar i en polisutredning i Kalifornien. Mannens Ferrari, värd åtta miljoner kronor, klövs i två delar mot en stolpe under en gatutävling.

I tisdags den här veckan deltog en Ferrari Enzo, en bil värderad till cirka en miljon dollar och som bara tillverkats i 400 exemplar, i ett streetrace på Pacific Coast Highway i Malibu, Kalifornien. Enligt uppgifter i amerikansk press ägs bilen av en svensk före detta chef i företaget Gizmondo som utvecklade en handhållen spelkonsol.

Ferrarin tävlade mot en Mercedes Benz SLR när den i hög hastighet kraschade mot en stolpe. Smällen var så hård att bilen delades i tu och splitter flög långt över vägen, skriver news.com.

När polisen kom till platsen fann de svensken blödande ur munnen. Han nekade till att ha kört bilen och sa att mannen som suttit bakom ratten var en tysk kallad Dietrich som flytt från platsen.

Bilens båda airbags hade öppnats men polisen fann bara blod på förarsidan, vilket lett till ifrågasättande om Dietrich verkligen existerar. Enligt uppgifter kommer dna-prov att tas för att kontrollera svenskens påstående.
- Kanske "föraren" hade en vän som hämtade honom, kanske liftade han, kanske var han ett spöke, sa polissergeant Philip Brooks till journalister på platsen, skriver news.com.

Svensken är känd för att innan chefskarriären i Gizmondo ha gjort sig skyldig till grova brott och sägs ha varit medlem i den beryktade så kallade Uppsalaligan. Bland annat har Aftonbladet skrivit om mannen. Under tiden på Gizmondo lyfte han en lön inklusive bonus på cirka 25 miljoner kronor.

I höstas meddelade Tiger Telematics, som äger Gizmondo, att svensken och ytterligare en svensk direktör lämnade bolaget. Efter det har det varit tyst om honom, fram till idag.

Gizmondo, vars spelkonsol skulle utmana Nintendos Gameboy och Sonys Playstation Portable, har gått i konkurs i Europa och företaget har en mycket osäker framtid på den amerikanska marknaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Strokes, Depeche Mode, Radiohead


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fanns en sån här tråd på gamla ungdomar, men den kanske är lite väl dammig för att letas upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En slumpmässig uppfinning blev till en morgonpigg succé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adressen till en cod2 server:P


   
SvaraCitera