Aviseringar
Rensa alla

Cuckold


Ämnesstartare

isola:

Ja, oavsett kön på "någon"(man) (Du röstade på detta alternativ)

men helst skulle jag förstås vilja vara med.

mitt svar förutsätter också att jag finner "någon" attraktiv, annars får det vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, oavsett kön på "någon" (kvinna) (Du röstade på detta alternativ)
52.9% (9 st)

Tänder vissligen på två killar kyssandes men inte sex om jag var ihop med en av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Tänder vissligen på två killar kyssandes men inte sex om jag var ihop med en av dem.

Ja samma här. Fast kanske inte om jag hade ett förhållande med någon av dem, mer än så att jag ser att han kan utmana sina gränser lite med en puss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

han kan utmana sina gränser lite med en puss.

har kollat på sådana här sedan tonåren:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det tycks nämligen finnas ett obegränsat utbud av snygga emokillar som hånglar på youtube.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kyssar är ganska äckliga egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kyssar är ganska äckliga egentligen

kan inte hjälpa att koppla den insikten med att du såg på min video. smyghomofob.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

isola:

Nej, oavsett kön på "någon" (man) (Du röstade på detta alternativ)

Det skulle nog inte sluta så bra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

kan inte hjälpa att koppla den insikten med att du såg på min video. smyghomofob.

Nä tänkte på allt slabbande saliv och matrester. Men himla mysiga också, förstås. Fast jag är inte så mycket för överdriven tunga i kyssar.
(eller så är jag undermedvetet homofobisk och vill döda alla bögar)


   
SvaraCitera
mynona

Det är intressant att folk i allmänhet är mer villiga att se sin partner ha sex med samma kön de själva tänder på, än med motsatt kön: heterosexuella män vill hellre se sin flickvän ha sex med en annan kvinna, heterosexuella kvinnor vill hellre se sin pojkvän ha sex med en annan man än en annan kvinna osv. En reflektion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

heterosexuella kvinnor vill hellre se sin pojkvän ha sex med en annan man än en annan kvinna osv. En reflektion

det är mer att kunna jämföra sig själv med den andra om det är samma kön. om den har en snyggare kropp, smalare midja, större penis, finare hår, vackrare ögon etc etc. om partnern på grund av detta attraheras mer till den andra personen(hjärtskärande!)


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

det är mer att kunna jämföra sig själv med den andra om det är samma kön. om den har en snyggare kropp, smalare midja, större penis, finare hår, vackrare ögon etc etc. om partnern på grund av detta attraheras mer till den andra personen(hjärtskärande!)

... eller att tex killar som ser sin flickvän ha sex med en annat tjej då gärna vill göra dem sällskap och inte kan uppfatta en annan kvinna som ett hot eftersom lesbisk sex inte ses som en fullt självständig sexualitet, medan de är rädda för att deras undermedvetna homosexualitet skulle synas om de hade en trekant med en annan kille[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det är intressant att folk i allmänhet är mer villiga att se sin partner ha sex med samma kön de själva tänder på

är väl inte så konstigt dock. är det med en annan utav samma kön som en själv blir man ju bara "bortvald" för en annan, och partnern kan inte riktigt ha någon anledning att göra så annat än att den finner sin partner mindre attraktiv eller liknande. är det med samma kön är det ju bara för att den vill göra något man själv inte kan erbjuda vilket fall, så blir ju inte som att man blir bortvald för en "bättre" på samma sätt.

sedan så är det väl klart att man tänder mer på det könet man attraheras av, om man bara tänder på ett kön. att se det könet man inte tänder på ha sex finns det ju inte så stor mening med. medans jag tror att det är väldigt vanligt att som t ex heterokille tända på lebbsex, och att som heterotjej tända på bögsex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

eller att tex killar som ser sin flickvän ha sex med en annat tjej då gärna vill göra dem sällskap och inte kan uppfatta en annan kvinna som ett hot eftersom lesbisk sex inte ses som en fullt självständig sexualitet, medan de är rädda för att deras undermedvetna homosexualitet skulle synas om de hade en trekant med en annan kille

Njae.
Jag ska inte säga att jag känner annorlunda även om jag är bi och min pojkvän hade varit bi.
Det är sant i det fallet där killen/tjejen gillar det men det är helt annolunda ifrån att föredra. Jag föredrar en annan kille alla gånger, rent hypotetiskt. Jag har dejtat en kille två gånger som har flirtiga förhållanden med nära tjejkompisar som är snyggare än jag, hyser lite agg/avundsjuka då jag tror att de kommer att stjäla honom. [cute]
hade inte känt så alls om vi var ihop men lite ur mitt perspektiv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

... eller att tex killar som ser sin flickvän ha sex med en annat tjej då gärna vill göra dem sällskap och inte kan uppfatta en annan kvinna som ett hot eftersom lesbisk sex inte ses som en fullt självständig sexualitet, medan de är rädda för att deras undermedvetna homosexualitet skulle synas om de hade en trekant med en annan kille

tycker nog du går lite väl långt i din analys nu. och applicerar du samma logik på tjejer som tycker att det är sexigt med bögar? att de inte tror att man kan vara bög på riktigt, och bara vill göra dem sällskap. för egentligen bara vill vara med i en trekant, och därför tänder på bögsex för att de är rädda att uppfattas som lesbiska om det skulle vara en annan tjej inblandad? nej precis, känns fruktansvärt långsökt. känns mest som att du försöker tvinga in dina egna åsikter på folks sexualitet.


   
SvaraCitera