Aviseringar
Rensa alla

Cupcakes for dummies


Paseo
Ämnesstartare

Jag har fått många frågor under sommaren hur JAG gör cupcakes och har försökt att på ett enkelt sätt förklara detta genom en video!!

Skrev på engelska, man vill ju dra in mkt cash oxå hehe [cool]

Ok men varsågoda. [smile][smile][smile]


   
Citera

EUUUUW! HÖNSMENS! [cry]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

HÖNSMENS!

[love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Ensamvargen:

EUUUUW! HÖNSMENS!

förklara pga jag fattar inte [crazy]


   
SvaraCitera

Paseo:

förklara pga jag fattar inte [crazy]

Det är så här att när en höna har ägglossning men inte blir befruktad så kommer det ut ett ägg, som inte är befruktat, du vet på samma sätt som när en människohona har ägglossning men inte blir befruktad så kommer det ut ett ägg (tillsammans med blod då). [cute]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Det är så här att när en höna har ägglossning men inte blir befruktad så kommer det ut ett ägg, som inte är befruktat, du vet på samma sätt som när en människohona har ägglossning men inte blir befruktad så kommer det ut ett ägg (tillsammans med blod då).

jaa detta vet jag, men jag fattar inte vad det har med cupcakes å göra


   
SvaraCitera

Paseo:

jaa detta vet jag, men jag fattar inte vad det har med cupcakes å göra

Videon börjar ju med att du vispar hönsmens med socker. [sad]


   
SvaraCitera

Fan va goda de ser ut [cry]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Videon börjar ju med att du vispar hönsmens med socker.

men hahahaha omg ok jag har väl ba dålig humor då

KnightInShiny:

Fan va goda de ser ut

Jag sa ju att du skulle komma hit medan caféet va öppet juuuu [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile] fuuuuu hehe


   
SvaraCitera

Paseo:

Jag sa ju att du skulle komma hit medan caféet va öppet juuuu [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile] fuuuuu hehe

vadå är det inte öppet längre??


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

KnightInShiny:

vadå är det inte öppet längre??

nepp stängde i söndags [smile] snart skola å så vettu. Men ska starta upp lite annat på torsdag, då fyller jag äntligen 18 wööööööö


   
SvaraCitera

Paseo:

nepp stängde i söndags [smile] snart skola å så vettu. Men ska starta upp lite annat på torsdag, då fyller jag äntligen 18 wööööööö

åhh ok 🙁 Det ska jag komma ihåg!! [bigsmile] Va har du för nya galna ideér nu då?? Var bor du?? Glömt [sad]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Det ska jag komma ihåg!!

hahaaha awwww

KnightInShiny:

Va har du för nya galna ideér nu då??

Ska börja med att sälja en massa eg bra grejer jag ba ej behöver på tradera o sen ska det utvecklas till typ secondhand/loppisbutik på nätet. O så ska jag starta en ideel förening/organisation mot mobbing, håller på å försöker hitta 2 st som sitter i styrelsen med mig, annars får man ej starta upp det.

KnightInShiny:

Var bor du??

Jag bor i Havstenssund hehe [smile]


   
SvaraCitera

Paseo:

Ska börja med att sälja en massa eg bra grejer jag ba ej behöver på tradera o sen ska det utvecklas till typ secondhand/loppisbutik på nätet.

[y]

Paseo:

O så ska jag starta en ideel förening/organisation mot mobbing,

[y]

Paseo:

Jag bor i Havstenssund hehe

Aaah, hade fått för mig att du bodde i närheten av Göteborg. Fick nyss för mig att jag måste ta en sväng förbi göteborg och kolla läget... Mvh världens mest spontana person*. Sen kanske en sväng förbi Malmö också innan jag drar mig tillbaka till Stockholm. [crazy]


   
SvaraCitera

Paseo:

men hahahaha omg ok jag har väl ba dålig humor då

Va? Jag tyckte bara det såg äckligt ut. [sad] Försökte inte skämta.


   
SvaraCitera