Aviseringar
Rensa alla

- [cute]


Ämnesstartare

Men jag ångrar inte för en enda sekund att jag levde för njutningar. Jag gjorde det helt och fullt, precis som man ska göra med allt man företar sig. Jag lämnade ingen njutning oprövad. Jag kastade min själs pärla i vinglaset. Till flöjters toner vandrade jag ner för den prunkande blomsterstigen. Jag levde av honung. Men det hade varit fel att leva mitt liv så, eftersom det skulle ha begränsat mig. Jag måste gå vidare. Även den andra sidan av trädgården hade hemligheter som lockade mig.

ÄNDRAT 2009-08-23 15:07


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det som har varit min olycka – olyckan för min lycka – är att jag alltid har betraktat mig själv utifrån. Jag har sett mig själv så som andra människor ser mig, och då har gripits av förakt, samma förakt som de känner för mig. Jag har fått utså förödmjukelsen att lära känna mig själv.

Den som vet, gift dig med mig snälla [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det som har varit min olycka – olyckan för min lycka – är att jag alltid har betraktat mig själv utifrån. Jag har sett mig själv så som andra människor ser mig, och då har gripits av förakt, samma förakt som de känner för mig. Jag har fått utså förödmjukelsen att lära känna mig själv.

Du har skrivit den eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du har skrivit den eller?

Japp, jag är en poet från Portugal [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Japp, jag är en poet från Portugal [cool][cool]

Knappast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Knappast.

Haha nä givetvis inte, varför ens fråga? [crazy][wink][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Haha nä givetvis inte, varför ens fråga? [crazy][wink][cool]

Vadå givetvis? Inte direkt så att en obegåvad människa inte skulle kunna skriva en sådan text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vadå givetvis? Inte direkt så att en obegåvad människa inte skulle kunna skriva en sådan text.

Där håller jag inte med dig, men det är okej [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Där håller jag inte med dig, men det är okej [smile]

Ah hejrå


   
SvaraCitera

Du har inte skrivit den själv, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellvira:

Du har inte skrivit den själv, va?

Nej (Oscar Wilde.)


   
SvaraCitera

Angelize:

Nej (Oscar Wilde.)

Okej. Lite fult att inte berätta från början att du citerade någon annans verk, men men, det tillhör säkert allmänbildning att känna till honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla Oscar Wilde[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wilde var skön snubbe ju, for faggot anyway... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellvira:

Okej. Lite fult att inte berätta från början att du citerade någon annans verk, men men, det tillhör säkert allmänbildning att känna till honom.

Trodde de flesta visste, men du har rätt. Ändrar! [smile]


   
SvaraCitera