Aviseringar
Rensa alla

Cybergymnasiet!


Ämnesstartare

Jag var där på öppet hus med en polare som hade funderat på den. Jag fick inget gott intryck när jag var där i alla fall. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På Kvarnholmen, där jag gick, är helt åt helvete enligt min åsikt.
Lärarna verkar aldrig få veta någonting så de kan inte informera en om diverse saker och ett fåtal lärare är fullkomligt hopplösa.

Jag kan berätta om en av mina roliga händelser...
I 2:an läste jag Fysik A, vilket jag fick IG i p.g.a saknade labbrapporter (majoriteten av vilket jag vet att jag hade lämnat in), gick bra på proven dock.

Sååååå i 3:an fick jag läsa om Fysik A, göra proven igen MEN jag fick aldrig göra de labbar som tydligen var så jävla viktiga i 2:an, för det var tydligen inte nödvändigt... Jag fick enbart nöjet av att läsa Fysik A och Fysik B samtidigt i 3:an, vilket suger dasse.

Edit: Just måste bara tillägga något jag anser idiotiskt. Dagen jag började på Cyber så berättade de lite om skolan och sa bl.a. att de ångrade sitt namnval...
Vilket fantastisk skola som inte kan ge sig ett namn de trivs med...


   
SvaraCitera

Ska iallafall gå på Odenplan, verkar ju askönt jue, gratis körkort, nära till burger king, vissa lärare är inte äns behöriga. Så går det när man har 75% frånvaro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gratis körkort? Knappast om det är som på Kvarnholme, vilket det antagligen är. Cyber lär dig teori och ger dig körlektioner. Du måste fortfarande fixa och betala för teoriprov, uppkörning och riskutbildning på din fritid.


   
SvaraCitera

Disbeliever:

Gratis körkort? Knappast om det är som på Kvarnholme, vilket det antagligen är. Cyber lär dig teori och ger dig körlektioner. Du måste fortfarande fixa och betala för teoriprov, uppkörning och riskutbildning på din fritid.

Billigare körkort då heh. Sen så fanns det ju en del sarkasm i mitt förra svar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nepp, men däremot har jag hört att det skall vara skitkasst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom är inte så bra på att hitta lärare.. 50% av eleverna är EMOs men resterande 50% är väldigt bra människor!


   
SvaraCitera

Jag gick på Cybergymnasiet i Göteborg och jag trivdes ganska bra men det kändes som om alla oavsett betyg kunde komma i där så det var väl inte så kul kanske [rolleyes]


   
SvaraCitera

Än så länge verkar det riktigt bra på odenplan, vet inte varför alla klagar. Nybyggt och trevliga lärare.


   
SvaraCitera

Det var ju inte alls dåligt, har väl gått runt en månad nu. Fungerar ju skitbra.


   
SvaraCitera

Den här kräver ju en bump. CGO är ju imba! Lärarna är duktiga, trevliga, pedagogiska. Tiderna är gudomliga, man märker inte att man går i skolan förutom när alla andra ska skryta med sina lov, men sen är dom inte så kaxiga när man är hemma innan dom har slutat varenda dag.

Förutom att polackerna/finnarna är helt jävla retarderade och inte kan bygga för fem öre (Deras lön ligger väl närmare 6 eller 7 öre...) så är allting riktigt trevligt på CGO. Finns ingenting att klaga över. Hittills iallafall.

Om ni går där så är jag den sjukt sexiga killen med "IQ ökar med vikten" tröjan som går runt i en flock med skrattande pojkar och underhåller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

CGO

CGO?

O?


   
SvaraCitera

Klorofyll:

O?

Odenplan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

Odenplan.

ah


   
SvaraCitera

Börja inte där, dåliga lärare, man lär sig dåligt i ämnena, slagsmål hela fuckin tiden etc.


   
SvaraCitera