Aviseringar
Rensa alla

Cykla med pappa


Ämnesstartare

Harpyja:

Jag försökte göra det igår men det blev inte svalare förrän tio-elva på kvällen

Gå ut och cykla vid tio-elva tiden då? [y]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Nej, du lär dö av värmen. Gå och bada istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det känns inte lockande men jag borde röra på mig.

Träna senare istället, när det blir lite kallare (mindre varmt).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Nej, du lär dö av värmen. Gå och bada istället!

Har ingen att bada med 🙁

Link:

Träna senare istället, när det blir lite kallare (mindre varmt).

Jo jag kanske kan göra det sen i kväll i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jo jag kanske kan göra det sen i kväll i alla fall.

Jag funderar också på att träna av något slag senare på kvällen. Men vet inte om jag pallar det XD, förut så gillade jag verkligen att träna... men min motivation har typ försvunnit.[sad]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Har ingen att bada med 🙁

Bada med din pappa. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Sagitta:

Du kommer nog svimma av värmen då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Bada med din pappa.

[sad]

Link:

Jag funderar också på att träna av något slag senare på kvällen. Men vet inte om jag pallar det XD, förut så gillade jag verkligen att träna... men min motivation har typ försvunnit

Samma här. Nu vill jag bara gå ned till butiken och köpa ett kilo godis för att frossa hemma i soffan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Samma här. Nu vill jag bara gå ned till butiken och köpa ett kilo godis för att frossa hemma i soffan.

Du kan ju alltid skippa stranden, om det inte känns så jätteviktigt liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Du kan ju alltid skippa stranden, om det inte känns så jätteviktigt liksom.

Fast det kommer jag inte att kunna eftersom den ligger sisådär tjugo meter från mormors hus. Jag kan ju alltid bada i kläder. Eller så skiter jag fullstädningt i hur jag ser ut eftersom jag inte känner folk där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fast det kommer jag inte att kunna eftersom den ligger sisådär tjugo meter från mormors hus. Jag kan ju alltid bada i kläder. Eller så skiter jag fullstädningt i hur jag ser ut eftersom jag inte känner folk där.

Vi alla har olika lätt för att gå upp och ned i vikt. Men många brukar ju överdriva med hur de ser ut.
Jag föredrar du att du skiter i de som är där än att du ska bada i kläder. ^^

Den ultimata träningen är typ att sporta, för det är kul och man får oftast med sig socialiteten också. Jag har dock ingen att sporta med, tyvärr. Typ lira lite bandy eller basket eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Den ultimata träningen är typ att sporta, för det är kul och man får oftast med sig socialiteten också. Jag har dock ingen att sporta med, tyvärr. Typ lira lite bandy eller basket eller något.

Förra sommaren fick de nog av mig eftersom jag ville spela Amerikansk fotboll och Brändboll hela tiden. Fick inte göra det så ofta [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Förra sommaren fick de nog av mig eftersom jag ville spela Amerikansk fotboll och Brändboll hela tiden. Fick inte göra det så ofta

Hehe jag kan väl inte säga att jag är så överförtjust i varken brännboll eller amerikansk fotboll. ^^
Finns det inget mer du skulle vilja göra, som de andra också vill liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Finns det inget mer du skulle vilja göra, som de andra också vill liksom?

Typ, simma. Men det kostar ju pengar plus att jag inte har någon att vara med längre. Min kompisar är borta och mina gamla träningskompisar har ag tappat kontakten med. Iosib bor i Skåne och min syster är i Vadstena [sad] Jag ska nog lägga mig under täcket och vänta på tills det blir måndag.


   
SvaraCitera