Aviseringar
Rensa alla

d: fi vax?


Ämnesstartare

Nån som provat d:fi vax?

Funderar på o köpa en burk, hehe. Vet inte vilken sort. Det finns en blå och en grön burk. Jag tror den gröna e starkare?

Rekomenderas?


   
Citera

Har det inte blivit ute med vax än ? [shake]


   
SvaraCitera

är du 17 och har inte provat d:fi? [tard]

Ta den blå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den blåa är bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej nej, den gröna ska det va..... I annat fall så kan jag tipsa om det senaste, det kallas brasilianskvaxning....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder snor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

är du 17 och har inte provat d:fi?

haha, har hållt mig mest till björn axen o annat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Nej nej, den gröna ska det va

e den gröna starkare?


   
SvaraCitera

Andy_91:

e den gröna starkare?

gröna är typ bara hårdare [confused]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

gröna är typ bara hårdare ?

ah, okey..[smile]


   
SvaraCitera

Kan ju säga att jag brukar köra med det gröna i kombination med hårspray. Den blåa tycker jag är dålig. Har man den blåa i så fungerar knappt min hårspray heller. Testade den blå för någon vecka sen bara för att se om den kanske kunde vara bättre, men det tyckte i alla fall inte jag.


   
SvaraCitera

har använt den blåa rätt länge, tycker den är helt ok, vet dock inte om det är nån större skillnad mellan den blåa och den gröna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d:fi blå = skit grym wax och är ett väldigt mjukt wax!
d:fi grön = Skit grymt wax det med men de är lite hårdare och har bättre stadga!


   
SvaraCitera

Köp både blå och grön och blanda, det är så jag gör iaf.


   
SvaraCitera

D:Fi Distruct (blå) är för lite längre hår och är mer ett matt och mjukt vax. D:Fi Extreme Hold (som är den gröna) är mer för kort hår, och är ett lite hårdare vax som stelnar snabbt. D:Fi grön kan dock användas till längre hår också, det är upp till en själv.

Själv har jag halvlångt hår (cirka 9cm lugg) och har ganska tjockt hår, vilket är perfekt att använda D:Fi blå till för att få en matt och lite utsliten look. Till det vaxet använder jag också D:Fi Extreme Blast Spray som gör att vaxet håller perfekt hela dagen. Hoppas att det hjälpte [bigcheers].

EDIT: Såg att denna tråd var nästan ett år gammal [rolleyes]. Anyways, har kvar posten ifall någon skulle ta lärdom av den.


   
SvaraCitera