Aviseringar
Rensa alla

Då var det dags för mig med!


Ämnesstartare

Tack som fan, detta kommer gå sjukt bra allså!! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okay, då är det dags.. Fan vad svårt det är... Haha, cya guys & girls in december! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha det så bra!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ska dra iväg till London.. Har ett par kontakter i utkanten av staden som låter mig bo hos dem till en början.. Dessa personer har ingen internetuppkoppling i bostaden, inte heller kommer jag ha råd att sitta på caféer.. Kan ej heller koppla upp mig mot offentliga nätverk då jag saknar laptop.. Mobilen min vägrar jag fan att surfa på så jävla seg som den är..

Tanken med resan är att uppleva förändringar kan man säga.. Nu har jag suttit här i pojkrummet mitt dagarna in och ut i 10 år.. Det är slut med det nu!!

Har jag inte lyckats ordna mig ett självförsörjande liv där borta i November månad åker jag hem igen..

Men går det som planerat bosätter jag mig är borta för livet!

Imponerande plan! Hoppas att du löser det och kan återkomma hit (till UM) med ett självförsörjande liv därborta! Har också känt för att göra något liknande ibland, men har varit för feg och nu är grunden jag står på för bra att känna behovet på samma sätt.


   
SvaraCitera

Jag kommer att sakna dig. Kram, lycka till, sköt om dig och på återseende!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästa år! Nästa år.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nästa år! Nästa år..

Oj, nästan en hel vecka gick det! Jag är imponerad! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nu spekulationer kring huruvida du bullshittade redan från the get go kan börja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Jag är imponerad! [y]

Jag förvånad över att isola identifierade mig efter endast ett par timmars trollande. [blush]

Tråkigt att proxyn jag använde mig utav inte fungerade som den skulle så att knarko kom på mig också..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag förvånad över att isola identifierade mig efter endast ett par timmars trollande. Tråkigt att proxyn jag använde mig utav inte fungerade som den skulle så att knarko kom på mig också..

Missade detta, vad var det för nick du använde?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Missade detta, vad var det för nick du använde?

Oh, det får du lista ut på egen hand! Tänk nu! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

d över att isola identifierade mig efter endast ett par ti

Helleboríne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Helleboríne?

[cheers]


   
SvaraCitera

så det blir inget med din londonvistelse med andra ord..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fail.


   
SvaraCitera