Aviseringar
Rensa alla

Da vinci koden, bra/dålig?


Ämnesstartare

Tänkte läsa den, skulle uppskatta eran åsikt, bra eller dålig? [smile]


   
Citera

Ingen aning. Jag tänkte läsa den, men den blev ju så jävla mainstream så jag pallade inte. kanske borde läsa den nu när det svalnat lite
elr fuck förresten, uppföljaren är väl just här? den där änglar och demoner? då lär ju massa idioter börja läsa da vinci koden igen för att färska upp minnet osv. ahhhhhh


   
SvaraCitera

Läste den. Gillade den inte.


   
SvaraCitera

Läs boken: Två nötcreme och en moviebox av Filip Hammar och Fredrik Wikingsson istället. DEN ÄR KUNG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Ingen aning. Jag tänkte läsa den, men den blev ju så jävla mainstream så jag pallade inte. kanske borde läsa den nu när det svalnat lite

hehe okej 😛 ja jag läser knappt så nånstans lär man ju börja 😛
sen skiter jag i vad som är mainstream, gillar jag de så kör jag på de [party]

Hell_man:

änglar och demoner

mjopp, bio å allt [zzz]

mediakatt:

Läste den. Gillade den inte.

Aw okej 🙁 får se vad jag tycker då, jag läser ju knappt böcker så 😛

Hell_man:

Två nötcreme och en moviebox


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

elr fuck förresten, uppföljaren är väl just här? den där änglar och demoner? då lär ju massa idioter börja läsa da vinci koden igen för att färska upp minnet osv.

Änglar och demoner skrevs innan Da Vinci-koden.

Hell_man:

en blev ju så jävla mainstream så jag pallade inte. kanske borde läsa den nu när det svalnat lite

Hell_man:

elr fuck förresten, uppföljaren är väl just här? den där änglar och demoner? då lär ju massa idioter börja läsa da vinci koden igen för att färska upp minnet osv. ahhhhhh

Inte coolt att bry sig.


   
SvaraCitera

azpie:

Änglar och demoner skrevs innan Da Vinci-koden

Rly?[crazy] man lär sig nå nytt....

azpie:

Inte coolt att bry sig.

mja, jag tkr det blir lite tråkigt när alla ska läsa samma bok, se samma film, lyssna på samma musik osv,vet inte varför faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Rly?[crazy] man lär sig nå nytt....

Jodå.

Hell_man:

mja, jag tkr det blir lite tråkigt när alla ska läsa samma bok, se samma film, lyssna på samma musik osv,vet inte varför faktiskt

Men har det något riktigt egenvärde att vara ensam om att läsa en bok? Om du nu finner den intressant och vill läsa den så låter det märkligt att du avstår på grund av att den är populär.


   
SvaraCitera

Om du inte brukar läsa böcker så är den bra. Lättläst och enkel handling.

Om du är van vid att läsa bra böcker så är den inte så mycket att hurra för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Om du inte brukar läsa böcker så är den bra. Lättläst och enkel handling.

[y] jag har läst halva första harry potter boken [blush]


   
SvaraCitera

Jag tyckte den var bra när jag läste den, spännande och intressant och ja, lättläst är den. Fast börja med änglar och demoner, den är bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Jag tyckte den var bra när jag läste den, spännande och intressant och ja, lättläst är den. Fast börja med änglar och demoner, den är bättre.

Okej! [y] men nu äre ju så att morsan har boken hemma så är väll lika bra att börja med den då [blush]


   
SvaraCitera

den är bra ! [badgrin]


   
SvaraCitera

Jag gillade den, tyckte den var intressant.


   
SvaraCitera

Jag har för mig att jag tyckte den var underhållande.

Mawns:

Lättläst och enkel handling.

[rolleyes]


   
SvaraCitera