Aviseringar
Rensa alla

Dämpa mensvärk


Ämnesstartare

Har någon nåt tips på hur man kan lindra mensvärk? Börjar bli väldigt trött på att vakna av nätterna av otrolig smärta.


   
Citera

Värktabletter, mikrovärmda vetekuddar, tramadol ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onani [y]


   
SvaraCitera

Värktablett. [y]
P-piller ska ju kunna lindra mensvärk också.
Hippimetoder: Lägg något varmt runt magen, drick något varmt, massera. Öh. Osv. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vetekudde och öl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Onani [y]

Det fungerar tyvärr inte

uppenbar:

Värktabletter, mikrovärmda vetekuddar, tramadol ...

Ska prova med vetekudde. Värktablett tar jag ibland men det ger inte så mycket effekt och det är ju inte heller bra att äta för mycket värktabletter. Vad e tramdol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

P-piller ska ju kunna lindra mensvärk också.

Äter redan p-piller. Det var när jag började med dem jag fick problem med värken.


   
SvaraCitera

Unexpected:

Onani [y]

Jag får bara mer mensvärk av det. [shake]

Annars ska ju träning tydligen också hjälpa, men det är jag för lat för att prova.


   
SvaraCitera

Har hört att man ska typ lägga sig på rygg och "cykla" med benen. Det funkar ganska bra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Annars ska ju träning tydligen också hjälpa, men det är jag för lat för att prova.

njo har inte märkt någon effekt av det hitintills i alla fall.


   
SvaraCitera

TheDrunkDuck:

Äter redan p-piller. Det var när jag började med dem jag fick problem med värken.

Öh. I så fall kanske du ska sluta med dem? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Locktången:

Har hört att man ska typ lägga sig på rygg och "cykla" med benen. Det funkar ganska bra...

Ska prova det [bigsmile]


   
SvaraCitera

TheDrunkDuck:

ad e tramdol?

Starka receptbelagda morfintabletter, eh.

Provat massage?


   
SvaraCitera

TheDrunkDuck:

Äter redan p-piller. Det var när jag började med dem jag fick problem med värken.

Började du ta dem nyligen? Man kan få diverse biverkningar i början, om det inte går över tycker jag att du ska byta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Öh. I så fall kanske du ska sluta med dem? [rolleyes]

Kan inte. Jag har fel på äggstockarna så äggen fastnar och dessa p-pillren var de ända som löste det problemet ( Äter jag inte p-piller nu e det risk att jag inte kan få barn i framtiden och kommer dessutom börja blöda konstant igen)


   
SvaraCitera