Aviseringar
Rensa alla

Dämpa min ångest med er ångest tack??


Ämnesstartare

Börjar en kurs snart som kommer vara helt på engelska och det är en C-kurs och vi har sju feta engelska böcker som kurslitteratur och den är jätteläskig för jag ska stå i 20 minuter och presentera ett förslag till forskningsprojekt på engelska framför typ hela min klass och sedan ska jag skriva en hemtenta på tio sidor på engelska och sedan ska jag även debattera och ha mig på engelska hela tiden och åh det är asläskiiiiiigt.

Har ni läskiga saker för er nu/snart? Vänligen tala om det så jag slipper känna mig ångestig över detta.

Puss hoppas ni har en fin dag annars.


   
Citera
Ämnesstartare

Har inget sånt men insåg när jag fyllde i kalendern med viktiga datum att jag har tre prov under min födelsedagsvecka. Då kommer jag bli tokig. Det här blev nog ingen vidare tröst dock.

Men du klarar det, ju! Bokmalen.


   
SvaraCitera

sköter om 1 hel sektions ekonomi
men tänk intö på mig

*skoja*

är mer orolig för min uppsats som ska in på fredag, står ej hur lång den ska va någonstans etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en massa jävla uppsatser och föredrag och senare prov ochså och på biolobi så fattar jag ingenting[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

Men du klarar det, ju! Bokmalen.

Skillnad på att läsa jättebra böcker som ba frigör en och att läsa böcker som får en att vilja ta livet av sig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såni:

Skillnad på att läsa jättebra böcker som ba frigör en och att läsa böcker som får en att vilja ta livet av sig

Om du redan bestämmer att dessa är sådana böcker så kanske du ska bättra på din inställning! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

Om du redan bestämmer att dessa är sådana böcker så kanske du ska bättra på din inställning!

De verkar jättesvåra [sad] Vilken inställning bör jag ha??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såni:

De verkar jättesvåra Vilken inställning bör jag ha??

Typ "Wöö, något nytt, kommer utvecklas så mycket som person av det här!!" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Positiva Plaj, är i farten. Man borde göra en meme av det. Vilken fin, spontan idé. Fett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såni: Dela in det i mindre delar. Då verkar det mindre jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

Typ "Wöö, något nytt, kommer utvecklas så mycket som person av det här!!"

Sant. Jag bör tänka så. Ska försöka. Ofta DU är positiv och muntrar upp mig av alla människor, du som jämt är sarkastisk och sådär [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amatören:

Såni: Dela in det i mindre delar. Då verkar det mindre jobbigt.

Det stämmer. Eller så verkar det som tusen jobbiga saker istället för en megastor jobbig sak. Eller? Jag vet inte. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta en valium innan föredraget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amatören:

Positiva Plaj, är i farten. Man borde göra en meme av det. Vilken fin, spontan idé. Fett.

Men åh, har en idé om vem du är nu.

såni:

Sant. Jag bör tänka så. Ska försöka. Ofta DU är positiv och muntrar upp mig av alla människor, du som jämt är sarkastisk och sådär

Mm vet, är en dålig bitterfitta på sistone. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såni:

Det stämmer. Eller så verkar det som tusen jobbiga saker istället för en megastor jobbig sak. Eller? Jag vet inte. [sad]

Haha, men vad du ska vrida och vända på saker då, kvinna! [sad] Om du fokuserar på en av dessa delmoment, tänker du inte på det andra. Då upplevs det som mindre och därför mindre jobbigt. Ta en sak i taget. Planera. Strukturera. Och: andas. Det blir bra, ska du se.

Kräm.


   
SvaraCitera