Aviseringar
Rensa alla

Därför är utomjordingar skaparna av världen och livet


Ämnesstartare

Habib:

Abo sluta snacka skit mannen seriöst. Det e Allah som skapat allt.

Jag respekterar din tro.
Och enlgit fysiken så måste big bang ha utlösts av något, Allah eller Gud, vad du nu vill kalla honom, är en psykisk och fysisk kraft.

För att i en stadie där få saker existerar, måste något större utlösa en stor kraft, alternativt, så är Gud den första kraften i en kedjereaktion.

Hur kunde allting skapas så perfekt och symmetriskt?
Hur kunde människor på stenåldern se högteknologiska UFOn?

Gud/allah är en grey alien,
grey alien är överarten bland all livsform.
Vad ärdet för fel att hylla en grey? De skapade våra förfäder, pleidians, de är otroligt itnelligenta och har gett oss det liv vi har. Om man vill be kan man göra det till de, jag brukar oftast skriva brev och lämna i skogsdungar så att pleideanr ska se, om mitt liv, jag vill gärna få kontakt med den pleidanska flickan jag träffade när jag är 14 så jag skriver ofta brev i hopp om att hon ska se det.

Att be är helt okej! Men att bara prata med de är också helt okej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår att många inte tar det här på allvar, men om det nu är så galet, varför kommer ni inte med seriösa motargument?


   
SvaraCitera

Frågan är vilka motargument du vill vi skall komma med när du själv inte kan bevisa att det du säger är sant?

Först och främst säger du att du har blivit bortförd av aliens, bara detta är något som vi knappast kan motbevisa för dig då ord alltid kommer stå mot ord (så länge du inte videofilmade händelsen).

Du skriver att 10 är ett återkommande tal vilket det borde vara då vi har valt detta som basen för vårt talsystem, konstigare än så är det inte.

I din uppräkning av himlakroppar i solsystemet så räknar du inte med Pluto eller månarna för alla andra planeter och då blir det ju inte 10 stycken längre eller hur?

Sedan så säger du rätt och slätt att det finns tre utomjordningsarter när ingen någonsin sett någon (människan är ingen utomjording).

Sedan misstänker jag att vad vi här på Ungdomar.se än säger så kommer du att hävda att vi är påverkade av eller är reptilians och använda detta som bevis för att du har rätt.

Med andra ord, det känns lönlöst att seriöst diskutera med dig, jag gör gärna ett försök men jag tror ändå att det blir fruktlöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Firefox:

Frågan är vilka motargument du vill vi skall komma med när du själv inte kan bevisa att det du säger är sant?

UFO i gammal konst;
http://lithiumdreamer.tripod.com/ufoart.html
http://www.nephilimskulls.com/Articles.asp?ID=149

"Did the aliens built the pyramids?"

" The Secret KGB Abduction Files - UFO Documentary (Roger Moore) (Full Documentary) 2012 "

Tom. kommunisterna har uppmärksammat utomjordiskt liv!

Ancient Aliens: The Evidence (Season 1: Episode 1/5) ¨

Firefox:

Du skriver att 10 är ett återkommande tal vilket det borde vara då vi har valt detta som basen för vårt talsystem, konstigare än så är det inte.

I din uppräkning av himlakroppar i solsystemet så räknar du inte med Pluto eller månarna för alla andra planeter och då blir det ju inte 10 stycken längre eller hur?

Pluto är för liten för att egentligen räknas som en planet, liksom Haumea, Makemake, Eris och Ceres med samma storlek.

Firefox:

Sedan misstänker jag att vad vi här på Ungdomar.se än säger så kommer du att hävda att vi är påverkade av eller är reptilians och använda detta som bevis för att du har rätt.

Nej, jag vet dock att påhopp, hån och förlöjligande, som jag fick i forumdelen för Mat och Dryck om tråden vad vi har i våra kylskåp när jag skrev att jag hade en flaska vin ifall att en kvinna skulle komma på besök, är något som reptilians brukar. Det tror jag.

Men du är saklig och vill ta en debatt med mig utan förlöjliganden, jag tror att reptiliansk hjärntvättningsoffer brukar förlöjliga en kritiker för att dölja sanningen. Men du gör inte detta. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja


   
SvaraCitera

RymdskeppetFrånSaturnus:

UFO i gammal konst;
http://lithiumdreamer.tripod.com/ufoart.html
http://www.nephilimskulls.com/Articles.asp?ID=149

"Did the aliens built the pyramids?"

" The Secret KGB Abduction Files - UFO Documentary (Roger Moore) (Full Documentary) 2012 "

Tom. kommunisterna har uppmärksammat utomjordiskt liv!

Ancient Aliens: The Evidence (Season 1: Episode 1/5) ¨

Att det dyker upp himelska föremål i konst är inget ovanligt då människan sett saker på himmelen i årtusenden.
Att sedan tolka dessa som rymdskepp är ett antagande som inte håller då det inte finns några bevis.

RymdskeppetFrånSaturnus:

¨Pluto är för liten för att egentligen räknas som en planet, liksom Haumea, Makemake, Eris och Ceres med samma storlek.

Om inte Pluto räknas som en planet varför räknar du då upp Månen bland dem tio?
Månen är inte heller någon planet.

RymdskeppetFrånSaturnus:

Nej, jag vet dock att påhopp, hån och , som jag fick i forumdelen för Mat och Dryck om tråden vad vi har i våra kylskåp när jag skrev att jag hade en flaska vin ifall att en kvinna skulle komma på besök, är något som reptilians brukar. Det tror jag.Men du är saklig och vill ta en debatt med mig utan förlöjliganden, jag tror att reptiliansk hjärntvättningsoffer brukar förlöjliga en kritiker för att dölja sanningen. Men du gör inte detta.

Jag ser ingen vinning i att förlöjliga folk hur konstiga deras tro än förefaller vara för mig.
Jag ger dem en chans att försöka övertyga mig, och sedan så ger jag min syn på saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RymdskeppetFrånSaturnus:

...

Först måste jag erkänna att jag var väldigt svårt att förstå din världsbild. Jag vill förstå, men du förstår väl själv att det du säger kan framstå märkligt och rent av komiskt.

Men jag undrar hur du kom på att världen/universum såg ut så här. Var det en process, hur började den, eller kom allt på en gång som en aha-upplevelse?

Du säger att du träffat en utomjording. Vill du berätta om det och hur du visste hon inte var människa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära nån..


   
SvaraCitera