Aviseringar
Rensa alla

Dagen-efter-piller.


Ämnesstartare

Har letat lite överallt för att hitta nåt svar. Men inget som passat in speciellt bra.

Jag hade oskyddat sex med en tjej sent på lördags, natten till söndag. Hon red mig och jag kände att det snart var dags för mig att komma. Jag drog ut penisen och lät det komma på hennes rygg/skinkor.

Och jag vet att jag hann får ur den, men hon blev osäker och vill därför ta dagen-efter-piller. I o m att det varit Påskhelg så var inte apoteket nära mig öppet så jag får sticka dit i morgon efter jobbet, sen raka spåret till henne så hon får ta det pillret. Då är det inom 72h iaf och jag vet att risken är större för befruktning ju senare man tar det.

Denna tjejen hade jag inte träffat innan och vet därför inte mycket om henne, men oroväckande nog fick jag reda på detta av en kompis till henne, att hon har sin ägglossning nu (kan inte mycket om det där, men vet att det är lättare att befrukta då(?)). Eftersom hon var nojig så blev jag själv nojig över att det kanske kom för tidigt utan att jag kände det, för jag liksom hon var full. Men själva "satsen" kom utanför, men jag vet inte hur känsligt det är om det kanske blev att rinna ner längs slidöppningen, nu i o m att hon har ägglossning också?!

Lite luddigt att förstå kanske, men hon har gjort mig osäker och nervös som attan.

Tack!


   
Citera

Ja. Hon kan bli gravid.

GLAD PÅSK!


   
SvaraCitera

Och ev. grattis till ditt faderskap.


   
SvaraCitera

olle23:

att hon har sin ägglossning nu (kan inte mycket om det där, men vet att det är lättare att befrukta då(?))

ja det stämmer

olle23:

I o m att det varit Påskhelg så var inte apoteket nära mig öppet så jag får sticka dit i morgon efter jobbet

det var antagligen inte öppet idag heller

ps. hon är säkert inte gravid. ta ett djupt andetag.


   
SvaraCitera
ziiesh

Knothole:

Ja. Hon kan bli gravid.

Lajnowh:

hon är säkert inte gravid. ta ett djupt andetag.


   
SvaraCitera

Kan man ta dagen efter piller mot dåligt ragg? lol


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera