Aviseringar
Rensa alla

Dagen Elizabeth blev kvinna


Ämnesstartare

Det var en gång en flicka som hette Elizabeth. Elizabeth hade sorgsna, kloka ögon, hennes hår var halvlångt och färglöst och hon hade ett ganska slätstruket utseende. Elizabeth gick första året på Österlengymnasiet, estetisk linje. Hon var en väldigt ensam flicka.

Just den här dagen var det duggregn ute, de solblekta husen längs med Simrishamns gator färgades mörka av det salta regnet som kom in från havet. Elizabeth gick på kullerstenstrottoaren och gjorde vad hon kunde för att undvika att bli alltför nerblötad. Hon hade tagit på sig en lätt regnjacka som dessvärre skyddade dåligt mot regnet. Men Elizabeth brydde sig inte om regnet, idag, ja just idag, var hon nämligen något som hon inte varit på väldigt länge; Elizabeth var lycklig.

Det var nämligen så att Elizabeth hade blivit förälskad. Hon hade inte sagt något till sina bekanta, de skulle bara skrattat, men förälskad var hon, och nu var hon på väg till den pojke hon var förälskad i.

Elizabeth gick längs med hamnen, de gamla fiskargubbarna tittade efter henne med nyfikna ögon. Elizabeth såg faktiskt riktigt söt ut där hon gick i motvind och log mot solen som då och då tittade fram. Vinden blåste i hennes ytterkläder så att hennes mjuka former syntes tydligt. Hon struntade i fiskargubbarna och de böjda små tanterna som stod och stirrade efter henne, avundsjuka på hennes ungdom och lycka.

Hon var nästan framme vid sin älskades hus. Hon darrade i hela kroppen medan hon gick genom hans trädgård. Hon undvek noga att trampa på de små krypen, daggmaskar och sniglar, som krupit fram för att njuta av det fuktiga vädret. Elizabeth knackade skälvande på dörren till det låga Simrishamnshuset. Pojken öppnade dörren, han var lång, finnig och osäker, en typisk hormonstinn tonårspojke, i jämförelse med honom var Elizabeth en vuxen kvinna i full blom.

Han hälsade med sin lite generade målbrottsröst och Elizabeth steg in. Elizabeth hängde av sig och följde honom ini hans rum. Hon tänkte på en the Smiths-låt. Han lutade sig fram och kysste henne. Hennes uttrycksfulla ögon spärrades upp, men hon kysste tillbaka. Hon kände att det var hennes tur att ta initiativet:

”Ska vi ha sex?”


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du har talang [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Du har talang

[love]

Kom du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Kom du?

mm [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte i närheten av den underbara Lasse-triologin men helt okej! Känner igen miljöerna lite också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Inte i närheten av den underbara Lasse-triologin men helt okej! Känner igen miljöerna lite också...

Bor du i östra Skåne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Bor du i östra Skåne?

Nej men min fanatiskt religösa mormor bor där och jag har rest dit typ varje år sen jag föddes...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Nej men min fanatiskt religösa mormor bor där och jag har rest dit typ varje år sen jag föddes...

Jaha, jag bodde där innan o hatade det. Därför jag skrev den här texten. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Jaha, jag bodde där innan o hatade det. Därför jag skrev den här texten. [party]

Aha det var nog the presence of evil som gjorde det kasst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah jag bor i simrishamn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Aha det var nog the presence of evil som gjorde det kasst...

Lasse-trilogin planerade jag i några minuter, den här texten däremot kom rakt från mitt huvud.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Lasse-trilogin planerade jag i några minuter, den här texten däremot kom rakt från mitt huvud.[no-no]

Jaja, man kan ju inte få allt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

Hahah jag bor i simrishamn

Hjälp! Jag kanske känner dig![chocked]

Vilka skolor har du gått på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Vilka skolor har du gått på?

Sophia och går ettan på österlengymnasiet nu[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När kommer part 2?


   
SvaraCitera