Aviseringar
Rensa alla

Dagen jag blev en flicka 1


Ämnesstartare

Denna historien är helt påhittad, men huvudpersonen är jag, och alla personer i historien existerar!

Mina ögon öppnas sakta, jag ser ppå den störande, ringande klockan, 05:45, fan att man ska behöva gå upp så tidigt bara för att åka till skolan. Jag lyckades efter ett tag att dra mig ur sängen, dock så kändes det som att ramla omkull. Jag gick med långsamma steg mot badrummet, och kallt som fan var det också.
När jag väl kom in i badrummet och hade slagit på duschen och börjat vänta på att vattnet skulle bli varmt så stod jag och tittade på mig själv i spegeln, träsktroll eller en prins? Jag skulle säg att jag lutade mer mot träsktroll än en prins, vacker är jag då inte, kraftigt byggd eller lite småfet som andra skulle kalla det. Men finnar har jag då inte i alla fall, i alla fall så länge som jag använder det där jävla finnmedlet som stinker som en hög med smutstvätt.
Jag märkte att vattnet hade blivit varmt så jag ställde mig i duschen och tvättade mig ”någorlunda” snabbt, dock så fick jag bråttom när jag väl kommit ut och upptäkt att det bara är 10 minuter kvar tills min buss går.
Jag: JÄVLAR I HELVETE OCKSÅ!!!!
Jag hällde lite Listerin i munnen, klädde snabbt på mig och började springa mot hållplatsen, halvägs så upptäkte jag att jag fortfarande hade kvar typ 1 liter listerin i munnen som nu hade börjat svida likt helvetets eldar. Jag blev tvungen att stanna efter en bit och hämta andan och spotta ut det sista som fans kvar av listerinet, jag kollade på klockan, jag skulle hinna! Väl vid hållplatsen fick jag vänta i typ en minut innan bussen anlände, det hade redan samlats en lite grupp människor vid hållplatsen så det blev lite svårt att få plats, många av dem ska väll till skolan som jag.
När jag efter lite letande hade hittat en ledig plats så fick jag såklart sitta bredvid en gammal tant, det var helt fullt i bussen och doften av blöta kläder och depression låg som ett täcke över hela bussen. Efter ett litet tag så vänder sig den lilla gumman mot mig och pekar på den röda tjärnan som jag hade på jackan och sa:
Störande tant: Är du kommunist eller?
Jag: ja, har damen något problem med det?
Störande tant: nej, nej, nej, jag tycker bara det är sorglit att se en sådan sorgsen ung man bära på en sådan börda, det är inte lätt att vara kommunist idag inte!
Vad fan sitter tanten och säger, jag sorgsen? Visst vara kommunist är inte det enklaste i alla lägen men inte är det väll en börda direkt. När jag tittade ner igen på gumman så satt hon och tittade noga på mig.
Jag: är det något speciellt eller?
Störande tant: Nejdå, jag ser bara att de finns något ni saknar
Saknar? Vad är detta för en tant egentligen, hon låter ju helt vrickad!
Störande tant: Vad är det ni saknar?
Jag: inget, jag förstår inte vad ni menar, jag är nöjd med mitt liv.
Störande tant: Ni verkar vara osäker på det, skulle du inte bara vilja börja om på nytt i en helt ny värld?
Jag: nu förstår jag inte
Störande tant: jag kan ge er en chans till att börja om, om ni vill, för ni verkar vara en god människa men ni har get er själv en för stor börda i denna värld!
Jag: jag tror jag klarar mig bäst själv tack
Det sades inget mer under den resan, men när jag gick av bussen precis utanför skolan så tyckte jag att jag hörde henne i huvudet på mig själ, där hon sade: ni verkar inte säker på ert svar! Men jag brydde mig inte detta något mer den dagen. Dagen flög på som vanligt och var snart över. Men när jag satte mig på bussen hem igen så fick jag en konstig känsla av att jag var iakttagen, jag såg mig omkring på bussen som var relativt tom, men ingen var det som såg på mig.
När jag gick av bussen bara en bit from där jag bor så kändes det som att varje steg blev lättare än det förra. Men trött var jag när jag kom hem, klockan vara bara runt halv fyra när jag kom hem, men jag var så trött att jag till och med beslöt mig för att redan nu gå och lägga mig. Trots att min mor hade sagt att jag skulle äta den ”goda” maten hon hade stått ”hela” dagem med att göra, så gick jag och la mig i alla fall.
När jag vaknade näst morgon så var jag på ovanligt bra humör, det var visserligen lov nu men ändå, jag brukar aldrig vara på så här gått humör. Men jag fick också en helt annan känsla när jag stälde mig upp, jag var så lätt, jag var lätt som en fjäder nästan och jag verkade vara mindre. Först trodde jag det berodde på att jag var morgon-dåsig som jag trodde detta. Men när jag gick fram till den lilla spegeln som hänger i mitt rum så fick jag världens största chock, vad jag såg i spegel var inte jag, vad jag såg var inte den något oftast glada kraftiga kille som jag föddes till, utan en söt lite tjej. Jag kunde bara stirra in i spegeln, jag började långsamt röra på huvudet på att bekräfta att det var mig som jag såg i spegeln. När jag hade lugnat ner mig lite så började åter igen en ny panik att bildas i mig och jag sa tyst för mi själv. Hur fan har det här gått till? Vad i hela friden ska jag göra nu?
Eftersom mamma jobbar natt så ligger hon och sover djupt just nu, och kommer troligen göra för ett antal timmar till! Så jag bestämmer mig för att försöka att duscha åtminstone innan jag gör någonting annat.
Väl i duschen, medans det varma vattnet rinner över min kropp medans jag tvålar in mig, så börjar jag känna att jag har fått en helt del nya känsliga punkter och jag började allt oftare råka röra vid dessa, trotts att jag inte ville så började jag att smeka mina nya små bröst. Det verkade vara B-Kupor men det kändes verkligen om om de vore större, varje smekning fick mig att rysa till i hela kroppen. Efter en liten stund så började min intvålade högerhand att långsamt åka ner mot det allra heligaste, men precis ovanför så började jag tveka, jag började undra vad som skulle hända ifall jag började pulla, skulle det bli som i porrfilmerna att jag får världens orgasm efter typ 3 timmar, eller skulle det bli som i biologiböckerna gör ont eftersom jag är helt orörd? Men jag kunde snart inte hålla mig längre, jag var tvungen att göra det, Nu! Fingrarna gled över min nu mest heligaste plats, och jag kände hur hel jag rös till, tvålen i min hand blev nästan som ett glidmedel och fick det att kännas ännu skönare. Jag orkade snart inte stå emot längre, jag ville föra in fingrarna i mig, i min fitta.
Jag började långsamt föra in ett finger, och den rysningen jag fick i hela ryggraden gjorde att jag fick ett spasm-ryck i nästen hela kroppen, ju längre in i det varma jag kom desto närmare en orgasm kände jag att jag närmade mig. När jag hade fått in halva långfingret så kände jag hur något började hända i mig, jag kunde inte sluta röra på fingret, allt jag kunde göra var att gny helt okontrollerat tills Jag kände hur det spände sig i hela kroppen och hur en en explosion av sexuell lust kom till mitt under liv. Men jag kunde inte sluta, ända tills orgasmen var helt slut kunde jag själv sluta, det kändes som om den vara i evigheter och jag föll ner på knä. Detta var första gången jag rörde vid en tjej, och det var mig själv!

Fortsättning följer!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det är inte okej att skolka från svenskan innan du lärt dig dela in texter i stycken.

Gör om så kanske någon orkar läsa om dina

AdamVikingen:

spasm-ryck


   
SvaraCitera

orkade inte läsa, du suger säkert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Det är inte okej att skolka från svenskan innan du lärt dig dela in texter i stycken.

Gör om så kanske någon orkar läsa om dina

Jag har VG i svenska + jag skrev denna på ett annat program (där jag hade delat in allt i stycken, dock när jag la upp allt här så försvann de och eftersom det inte finns någon "Edit" knapp att trycka på så får du nöja dig med detta.
dessutom så borde du kunna läsa igenom detta snabbt, det är ju skit lite text, jag läser igenom det på typ 3 minuter (eller är du sämre än mig kanske)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AdamVikingen:

Edit

Det finns, gtfo.

gtfo.png


   
SvaraCitera

AdamVikingen:

Jag har VG i svenska

HAHAHAHAH VG [bigsmile]

Sluta skyll ifrån dig

flickansvekmigikväll:

du suger säkert


   
SvaraCitera

AdamVikingen:

Jag har VG i svenska +

asså lägg ner nu. du behöver inte börja bli mallig och otrevlig..
tss, vilka typer det finns asså. att han vågar [rolleyes]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

orkade inte läsa, du suger säkert

sluta vara taskig


   
SvaraCitera

AdamVikingen:

Fortsättning följer!

Nej tack.


   
SvaraCitera

AdamVikingen:

När jag hade fått in halva långfingret så kände jag hur något började hända i mig, jag kunde inte sluta röra på fingret, allt jag kunde göra var att gny helt okontrollerat

mm precis såäre!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Det finns, gtfo.

Tyvärr, jag försökte men jag kan inte "Ändra" det jag redan skrivit, bara lägga till mer text (jävla word)

isola:

mm precis såäre!!!

jag är ju inte seriös!


   
SvaraCitera

Jag vet inte hur det är med andra brudar, men jag brukar känna mina bröst när jag kliver upp på morgonen. Är de B eller större så är det lätt hänt att de är i vägen. Fast han var ju dåsig, så vad vet jag.

Du byter tempus i texten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Du byter tempus i texten.

jag är ingen expert på att skriva (men jag försöker)


   
SvaraCitera

AdamVikingen:

jag är ingen expert på att skriva (men jag försöker)

Övning ger färdighet.
Är inte heller king på att skriva men om man tar åt sig kritiken så kanske man inte gör samma fel nästa gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästan varenda mening började med ''jag'', i alla fall i början sen orkade jag inte läsa mer förlåt.


   
SvaraCitera