Aviseringar
Rensa alla

Dagen jag lärde mig något om mig själv


Ämnesstartare

isola:

brukade hitta fina flintastenar på mitt landställe, men de var nog inte magiska [sad]

Bah! Imagination maaaan! It's fucking golden!
Dagens ungdomar verkar inte avnjuta samma coola upplevelser.. De är för upptagna av sina iPhones etc.
När jag var liten hade jag inte ens en telefon!
En magisk pinne och en skog / dunge var allt som behövdes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Bah! Imagination maaaan! It's fucking golden!

hade en massa! men inte sådana tramsiga. lekte att en stor svartmålad bräda som låg som en bro mellan två klippor på vår tomt var en ko. vi matade den, red på den, klappade på den osv. majros hette hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hade en massa! men inte sådana tramsiga. lekte att en stor svartmålad bräda som låg som en bro mellan två klippor på vår tomt var en ko. vi matade den, red på den, klappade på den osv. majros hette hon.

En magisk planka alltså! Lite underligt val, en ko liksom. Kunde haft en drake eller vad som helst. En mammut skulle vart coolt.
Var några tjejer som var likadana typ när jag var liten. Fast de låtsades att vi killar var hästar och att vi skulle äta gräs och käka "Sockerbitar"(kottar)..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

det måste va svårt

Inget jag direkt tänker på. Kommer knappt ihåg hur det var förut, när man blev ledsen och började gråta.
Blir mest uppgiven och deppig nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

En magisk planka alltså! Lite underligt val, en ko liksom. Kunde haft en drake eller vad som helst. En mammut skulle vart coolt.

mmm undrar varför vi gjorde henne till just en ko

Rejmond D Röjter:

Var några tjejer som var likadana typ när jag var liten. Fast de låtsades att vi killar var hästar och att vi skulle äta gräs och käka "Sockerbitar"(kottar)..

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shanghaja inte min tråd, tack. bort med ot-skräpet och snacka om det jag fokuserade på i texten, det smutsiga, gryniga.

isola:

på farfars begravning också ofc!! överröstade nästan prästen

jag grät inte på den, min farfars begravning. fast jag var liten och fortfarande ren i sinnet kunde jag ändå inte gråta. nu har det gått många år sen jag grät, jag vill gärna gråta men vet inte hur man gör. Har du några tips? snortat citronpeppar förut men det fungerar ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

Har du några tips? snortat citronpeppar förut men det fungerar ej.

sincan:

But, it's THE way[cool]

j

ni måste komma i kontakt med era känslor. män måste också få ur sig känslor när det händer hemskheter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ni måste komma i kontakt med era känslor.

vad föreslår du jag ska göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

vad föreslår du jag ska göra?

terapi kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

terapi kanske

när det ej fungerat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

när det ej fungerat?

du kanske sitter för fast i din situation


   
SvaraCitera
sincan

isola:

ni måste komma i kontakt med era känslor. män måste också få ur sig känslor när det händer hemskheter!

Äsch, kanske det[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA


   
SvaraCitera

Senaste gången jag storgrät var min farmors bortgång och begravning för något år sedan.
Kommer inte ihåg dessförinnan det.


   
SvaraCitera
Paseo

Jag gråter väldans ofta men senaste gången jag verkligen storgrät var i lördags morse.
Kramade min nalle och ropade på min bästaste bästis.
Looooooooooooooocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

Som inte gick att få tag på [sad]
Sen på kvällen fick jag tag på bästaste [bigsmile]


   
SvaraCitera