Aviseringar
Rensa alla

Dagens bedrift(er)!


Kudhos

Hade grymt träningspass, två snubbar 'mirin:ade grovt. 


   
SvaraCitera

Kudhos:

Det är för du är så jäkla snygg ju

Får inga matchningar  i sverige?


   
SvaraCitera
Kudhos

Bööööörg:

Får inga matchningar  i sverige?

Äsch, det är jäntorna här som inte vet vad de går miste om. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Hade skrivit en planering över en massa saker jag måste få gjort de två nästkommande veckorna...

...bockade av allt på listan idag, så är rastlös nu


   
SvaraCitera
penja

Vaknat tidigt, jobbat, köpt nödvändigheter på ikea (fort som fan, sveriges största ikea på typ 40 min), diskat. 


   
SvaraCitera

imorse kände jag hur jag bara ville spendera hela dagen i sängen. men sen ringde en vän och vi hängde istället. det var fint, sen gjorde jag chiliolja, städade, sorterade sopor och drog ut och joggade. bra dag!


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Kom på att jag behövde skriva (och skicka såklart) två viktiga mail! Istället för skjuta upp dem i flera veckor som man(läs: jag) kanske gör, så tog jag mig an dem DIREKT! Det tog bara drygt en jäkla kvart för båda mailen?!

Tänk all energi jag sparade in Tardig för det är banne mig energikrävande att gå runt och tänka på alla måsten. Istället för att gå runt i flera veckor med dem två extra stenarna på mina axlar, så kastade jag macka med dem och blev av med dem på drygt en kvart som sagt. Ja, jag kan inte sticka under stolen med att det var en hemsk kvart. Men nu är den ju över och nu måste jag vänta på svar, vilket inte är så värst kul. Men jag kan ju faktiskt inte göra mer från min sida i nuläget i alla fall? 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Skulle endast bumpa tråden! Men fick göra det med ett inlägg istället!


   
SvaraCitera

PMR: så kastade jag macka med dem

Tardig


   
SvaraCitera

hm bedrift dagen har hjälpt mormor handla trots att jag egentligen bara ville stanna i sängen


   
SvaraCitera
time
 time

Jag kom upp ur sängen trots hutlös trötthet och motvilja och hade en riktigt bra dag i skolan tack vare det. Har också lyckats hålla inne rätt själviska tankar hittills.


   
SvaraCitera

Uh ja.. har klätt på mig, tömt och lagt i diskmaskinen,  tvättat och hängt tvätt, borstat katt, medicinerat katt, ätit, gett katt matt, mailat lärare, kollat vad jag fick för respons på en uppgift men utan framgång pga fick inte fram den kommenterade versionen men jag fick rätt bra betyg så det är nog ingen fara. sen har jag nog inte gjort ngt mer. typ. Detta var värsta bedrifterna pga är inne i världens tröttaste period. Just det, jag missade ett möte också och ringde 857463 samtal för att komma till rätta med allt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Gick upp fett tidigt och tränade. 

Har pluggat.

Har lekt med Ruby.

Gjorde god lunch.

Mycket nice. 


   
SvaraCitera

sex km


   
SvaraCitera
reben

redovisning trots jobbigt


   
SvaraCitera