Aviseringar
Rensa alla

Dagens frisyr(val)


Lite ruffsig sidbena, fett snyggt[cool]


   
SvaraCitera

isola:

haha ja det blir väl nästa steg. dock är de så fasligt läskiga de där brädorna.
har provat att stå på dem men det har inte gått så bra. [sad]

Myksa rekommenderar:
Image


   
SvaraCitera

Myksa:

r jag iaf.

Stödhjul? Säkerhetsbälte och käppar vore nog mer lämpligt i mitt fall!
Minns när jag skulle stå och prova lite på min kusins för en massa år sedan. Allt gick rätt okej, jag och brädan stod stilla, tills han (med flit) knuffade till mig så jag ramlade och brädan åkte iväg. Är kanske ärrad av det. Har också ett minne av att jag står i en kolkorridor och håller i en kompis medan jag står på en (stillastående) bräda och skriker SLÄPP MIG INTEEE
mormorvarning redan då [sad]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

isola:

hur ofta tvättar ni ert hår???

för ofta [sad] varannan eller var tredje dag. blir fett väldigt fort men det blir ju värre av att man tvättar det ofta så är fast i en ond spiral [sad]

Isotop:

inga produkter alls i försökte ta en bild men hehe nej [crazy]

men hehe jo kom igen [blush]


   
SvaraCitera

kachin:

det blir ju värre av att man tvättar det ofta så är fast i en ond spiral

va?[shake][sad]


   
SvaraCitera

kachin:

men hehe jo kom igen

du får kma o kolla hehe hinner inte ta bild pluggar osv... (blir inte mkt gjort dock...)


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

Burg:

va?[shake][sad]

Har egentligen inte superkoll, men: hårbotten är naturligt fet för att skydda håret m.m. En del/många schampon tvättar bort det här skyddande lagret (eller en del av det), det torkar alltså ut hårbotten något. Som motreaktion producerar kroppen mer fett i hårbotten för att skydda men det är så det ser mer fett ut [crazy] Så då tvättar man håret igen för att det ska se fräscht ut. Men det blir mer fett sen. Sämsta förklaringen ever [sad]


   
SvaraCitera

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
höna

har som vanligt, knappt axellångt med kort lugg som blivit rätt lång, nästan till ögonbrynen. tvättar varje dag pga orkar inte inte duscha håret ocksä när jag duschar vilket jag gör varje dag.zå typ.

IMG_20121016_191833.jpg


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Höna är bra duktig HEN.
Alla andra PICS OR STFU [bigsmile]


   
SvaraCitera

isola:

(med flit) knuffade till mig så jag ramlade och brädan åkte iväg.

Vanligt fenomen. Yngre alltså har inte riktigt koll på fysikens lagar och hur krafter verkar på en kropp. [crazy]
Tanken är god men det brukar ju bli så att skateboarden sticker iväg och man själv ligger kvar med ont i svanskotan. [cry]


   
SvaraCitera

Myksa:

Tanken är god men det brukar ju bli så att skateboarden sticker iväg och man själv ligger kvar med ont i svanskotan. [cry]

haha ja [sad]
då är sparkcyklar bättre


   
SvaraCitera

isola:

haha ja [sad]
då är sparkcyklar bättre

Men varit många skador med dem också. Det är ganska lätt att svänga för mycket och då blir det tvärstopp. =/

Bäst att sitta inne och titta på TV tror jag. [crazy]


   
SvaraCitera

Myksa:

äst att sitta inne och titta på TV tror jag. [crazy]

Då kan man få ligg/sittsår! Apropå det så funderade jag på att kolla på Pepp Show för en stund sedan. Borde göra. Har du sett det?


   
SvaraCitera

Image
All day every day. Nu har jag tillräckligt långt för att ens ha en frisyr (om jag så önskar - gör oftast inte). Emo-snedlugg och flikigt hår i nacken.


   
SvaraCitera