Aviseringar
Rensa alla

Dagens i-landsproblem.


Ämnesstartare

Detta är en tråd där vi skriver små saker vi irriterar oss på, saker som av dom flesta nog kan ses som i-landsproblem.

Några saker jag stör mig på:

Pås-prassel! Som fan! Även när jag själv gör det, vilket är... ja, sällan. Chips-påsar, vanliga påsar, whatever. HATE IT[mad]

Jag behöver raka mig och jag har glömt att ladda rakapparaten[tired]

Personer som kör med halvljus + dimljus i mörker när det är vått och inte inser hur jävla bländande det är och hur näst intill omöjligt det är att undvika att bli bländad av det[tired]

Väggur som tickar så FÖRBANNAT HÖGT att varje tick känns som ett pet på hjärnan med en tandpetare[mad][tired]

Bilen jag köpte igår (23/7) är 3 dm för lång för att få plats i min bilbur[cry][tired]

Att försöka nå någon på mobilen, så ringer det tills man kommer till telefonsvaren... och sen visar det sig att personens telefon aldrig ringt? Wtf is that shit all about[confused]Det går ju liksom fram signaler[tard]Händer mig slumpmässigt, händer andra också när dom försöker ringa mig[confused]Om du också har varit med om detta så dela gärna med dig vad du har för mobil och operatör.

"Database error"[mad]

Att jag tvingas spendera dubbelt så mycket, i bland tre gånger så mycket tid på UM som jag annars hade behövt för att besvara alla citeringar tack vare seghet och felmeddelanden[tired]

Fyller på listan allt eftersom jag kommer på mer saker.

Vad har du för irriterande småsaker du stör dig på? Dela med dig av dina i-landsproblem[y]

[love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mitt internet, som nu bestämt sig för att koppla ner vid inaktivitet och som jag då inte kan koppla upp igen förräns jag dragit ur modemet o kopplat in det igen[tired]

[love]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Smuts på vita sneakers.

Sump i kaffet.

Database error.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Database error.

kattbajs
finnar
mina bästa bodylotions är slut i affärerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Pås-prassel!

I BIOSALONGEN!!!!!


   
SvaraCitera

Folk som kör väldigt mycket för långsamt.
Repiga skivor
Folk som borstar tänderna i min närhet som inte fattar att jag får panik utav det.
Såna där förbannade bilar som sopar gatorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som går omkring o spyr lite här o var på golvet när det finns spypåsar lite här o var...

Folk som blir så otroligt svinaktiga och grisar ner som man aldrig skådat bara för att dom är turister och/eller är på en plats där dom vet att någon/några jobbar med att städa efter dom. Hur fan orkar ni?[tired]

Trycksvärta.

Mitt modem & simkort för mitt mobila bredband.

Folk som envisas med att försöka prata med en när man läser tidningen eller räknar[tired]

Att tappa cigaretten PRECIS efter att man tänt den[mad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så jobbigt att bara ha kanal 1, 2, 4 och 6.

När det är för mycket yoghurt i glaset så inte müslin får plats.

jobbigt att komma på att man är hungrig när man precis har borstat tänderna

När jag micrar vatten i en tekopp så stannar alltid koppen med örat inåt.

När du skrivit en viktig uppsats och läraren skyller på att skolans mail inte fungerar, när det egentligen bara är att säga sanningen; Jag var upptagen, du får ledigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

När jag micrar vatten i en tekopp så stannar alltid koppen med örat inåt.

Denna fick mig att skratta lite[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som åker färja och som inte är kapabla att dra handbromsen på sin bil eller ens lägga i en växel när dom lämnar bilen.

Och som sedan dessutom ska föra ett jävla liv om dom skador som uppstått på den egna och andra bilar på grund av detta[tired]

Folk som inte orkar resa på sina feta och/eller lata arslen för att gå 3-5 meter till närmsta askkopp utan istället bara slänger fimpen[tired]

Att det ska finnas mer än ett filformat för film och mer än ett för ljud[tired]

Att ha bil utan centrallås och farthållare[tired]

Att jag får uppleva så mycket regn, men mer eller mindre aldrig någon åska[sad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk under ca 35 som på allvar säger "mor" och "far". Makalöst töntigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Folk under ca 35 som på allvar säger "mor" och "far". Makalöst töntigt.

Jag gör detta [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Jag gör detta [blush]

whyyyyyy


   
SvaraCitera

Storchen84:

Detta är en tråd där vi skriver små saker vi irriterar oss på

Dåliga trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

whyyyyyy

Tror jag använder det i nedsättande syfte dock[confused]
Lilla mor å far osv[cute]


   
SvaraCitera