Aviseringar
Rensa alla

Dagens insikt/änglaviskning


Ämnesstartare

Skriv någonting i tråden så ger jag dig 1. Dagens insikt eller 2. Änglaviskning. Välj en. [smile]


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera
Åtta

Kan jag få en änglaviskning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Kan jag få en änglaviskning?

Du längtar efter nya känslomässiga upplevelser. Äventyret väntar och du kan nu utforska nya vägar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ingen annan som vill veta? [cry]


   
SvaraCitera
Åtta

Angelize:

Du längtar efter nya känslomässiga upplevelser. Äventyret väntar och du kan nu utforska nya vägar.

Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

änglaviska mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

änglaviska mig!

Allt är möjligt i dag. Lyssna inåt. Glädjen är att njuta fullt ut av det nya, allt det gamla som stört lämnar dig nu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Insikterna har mer text så ni vet. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej Angelize! Jag väljer: dagens insikt.

Mvh,
Hofvnarren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Hej Angelize! Jag väljer: dagens insikt.

Mvh,
Hofvnarren

Det finns inga tyvärr
Ingenting är "synd" och ingenting är "tyvärr". Sådana tankar visar brist på tillit. Om det inte hände så var det inte meningen. Då har gudomen något bättre i beredskap. Jag öppnar mig och låter det ske.


   
SvaraCitera

1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

inte meningen.

Angelize:

Då har gudomen något bättre i beredskap.

Mening och gudom? Nej du! Annars var det en bra insikt. Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

1.

Att vara lärare åt varandra
Vi sitter alla i samma båt. Vi har alla något att lära. Vi har alla något att lära ut. Ingen är utanför Livets Skola. Det är inte meningen att jag skall hata de människor som visar mig de omvägar jag inte behöver gå. Det är en kärleksfull vägledning bakom deras närvaro och agerande i mitt liv och jag väljer nu att vara tacksam hellre än förakta dessa lärare som kommer i min väg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är ju bara att skippa gudasnacket i insikten om ni inte tror på det. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en änglaviskning tack[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

en änglaviskning tack[smile]

Nya utmaningar väntar och du är nu mogen att ta nästa steg. Våga släppa kontrollen och ha tillit.


   
SvaraCitera