Aviseringar
Rensa alla

Dagens insikt/änglaviskning


Ämnesstartare

Angelize:

Nya utmaningar väntar och du är nu mogen att ta nästa steg. Våga släppa kontrollen och ha tillit.

tack [smile]


   
SvaraCitera

ge mig då1!!
1 insikt


   
SvaraCitera

och 1 engla viskning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill nog ha en insikt också kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ge mig då1!!
1 insikt

Jag måste inte bevisa någonting för någon människa
Jag är fullständigt perfekt precis som jag är. Jag har alltid varit det och kommer alltid att vara det. Jag är där jag är i utvecklingen och ska inte känna till de kunskaper jag ännu inte är redo för eller ännu inte har kommit i kontakt med. Det finns ingen ond Gud som straffar mig för det som är kvar att lära.

honolulu:

och 1 engla viskning

Du blickar framåt med öppna ögon. Kärleken finns inom dig och runt omkring dig. Dina vänner finns alltid där för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vill nog ha en insikt också kanske

Jag är ett med mina vänner och ovänner
Jag är ett med de jag älskar och hatar, de jag ser upp till och de jag ser ner på, de som tycker om mig och de som motarbetar mig. Jag vet nu att jag har allt att tjäna på att se alla människor som bröder och systrar med samma längtan och liknande svårigheter som jag och de flesta andra ställs inför. Mitt motstånd mot dem ger dem mera kraft att fortsätta i sina destruktiva banor. Min kärlek, min förståelse och mitt accepterande däremot ger dem kraft att lösa upp det negativa och smälta samman med kärlekens ljus - där vi alla är ett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte vad änglaviskning är, så Dagens Insikt, JAG VÄLJER DIIG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Vet inte vad änglaviskning är, så Dagens Insikt, JAG VÄLJER DIIG!

Jag måste inte fostra andra människor
När jag lägger mig i andras förehavanden skaffar jag mig inte bara ovänner. Jag drar även på mig deras karma och skapar nya problem för mig själv. Det enda gudomen önskar av mig är att jag visar genom egna exempel vad jag tror är gott och vad som fungerar för mig i en människovänligare värld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag måste inte fostra andra människor

Va fan går du på för drugs just nu? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Hej Angelize! Jag väljer: dagens insikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Va fan går du på för drugs just nu? 🙁

Jag skriver inte svaren, det är kort. Man ska dra ett varenda dag. Ungefär som affirmationer.

Affirmation="En affirmation är en positiv instruktion som kan hjälpa dig att skapa det du vill vara, göra, känna, uttrycka eller uppleva i ditt liv. Om du vill - låt affirmationen följa dig under dagen och låt den vara en hjälp att förändra dina tankar om dig själv."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Jag väljer: en änglaviskning.


   
SvaraCitera