Aviseringar
Rensa alla

Dagens klädstil


Ämnesstartare

kängor, mörka, slimmade jeans, lös svart tishirt, ljus jeansskjorta, halsduk i lite olika färger, blå jacka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

kängor, mörka, slimmade jeans, lös svart tishirt, ljus jeansskjorta, halsduk i lite olika färger, blå jacka.

Fel tråd, min käre spann vatten.


   
SvaraCitera

det här är typ den sämsta tråd jag läst :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Fel tråd, min käre spann vatten.

lol fail =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska kunna gå runt på stan i vilka kläder jag vill utan att bli våldtagen. Uppenbarligen kan man inte det, men varför ska vi då begränsa oss till det tänket som innebär att vi ska förhålla oss till våldtäktsmän/kvinnor? Då ger vi dem ännu mer rätt till att våldta oss när vi klär oss "utmanande".


   
SvaraCitera

Antigen är du kristen eller ett obehagligt troll som borde skickas upp till trericksröset och lämnas DÄR.


   
SvaraCitera

Självklart kan man inte säga att våldtäkterna ökar pga. mer utmanande kläd still. Jag tycker dock att man inte borde bortse från att det faktiskt begås våldtäkter pga. kläderna. En tjej som går runt med kort kjol har självklart större chans att bli våldtagen än en som är normal klädd. värt att notera: Vad som skapar denna våg av uppmanade kläder är feminismen.

Ursäkta om texten blev lite luddig där [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoffnung:

En tjej som går runt med kort kjol har självklart större chans att bli våldtagen än en som är normal klädd.

1. Risk, inte chans.
2. Vad är onormalt med en kort kjol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoffnung:

Vad som skapar denna våg av uppmanade kläder är feminismen.

lol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

kängor, mörka, slimmade jeans, lös svart tishirt, ljus jeansskjorta, halsduk i lite olika färger, blå jacka.

passaro:

lol?

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

p

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

kängor, mörka, slimmade jeans, lös svart tishirt, ljus jeansskjorta, halsduk i lite olika färger, blå jacka.

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

håll käften arab, misstog okej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

håll käften arab, misstog okej

gå o ta på någons snopp vettja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gå o ta på någons snopp vettja!

du som tar på gugges


   
SvaraCitera