Aviseringar
Rensa alla

Dagens outfit [bildtråd]

latest comments

8CA09507-0812-49CC-BA99-36355981A619.jpeKänner mig faktiskt fin idag 😀


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
IMG_20190203_105155_699.jpg
IMG_20190203_105306_306_0.jpg

Neko idag. Varför ser jag så tjock ut med det linnet över, är egentligen supersmal? Det är inte det snygga oversize Ledsen

Är den rosa din nya favorit? =)


   
SvaraCitera

Mer OnT:

443959-svart-kjole-med-korte-ermer.jpg?a
ungefär sådan klänning, men annat material på ärmarna. (nej det är inte jag på bilden)
S0000007830078_F_W30_20181101112556.png
men röda! (nej det är inte jag på bilden)


   
SvaraCitera

WhaleTrail:
Mer OnT:

443959-svart-kjole-med-korte-ermer.jpg?a
ungefär sådan klänning, men annat material på ärmarna. (nej det är inte jag på bilden)
S0000007830078_F_W30_20181101112556.png
men röda! (nej det är inte jag på bilden)

Åh, det känns snyggt! Jag har aldrig förstått mig på knästrumpor, försökt ha de men de sitter ju jättehårt och kallt.. men de är bara det som finns i kawaiishop och de övriga butikerna. Jag har velat ha sådana rutiga ouji style strumpisar, men ingen outfit till de mönstren än Rodnar 


   
SvaraCitera

WhaleTrail:

Är den rosa din nya favorit? =)

Haha ja.. skjortkragarna stör jag mig på om jag mår illa. Och denna var lätt att ta av sig över huvudet, lättare än jag trodde. Värmen är ok. Dock är inte färgen min favorit! Ledsen Cubus är en chansning, som med tgr. Jag gillar de egentligen inte. Tycker trådarna går lätt sönder m.m


   
SvaraCitera

BVJFtzb.jpg

I4Ul3Tm.jpg

sqZOVsi.jpg

YLM0u7O.jpg

QNNSIj5.jpg

n4ck4QL.jpg

Tisdagens outfit, de mest bekväma av ca 16/19st

(tänk om jag hade haft en smalare näsa)


   
SvaraCitera

aXGoCtk.jpg

Gårdagens outfit men hade inte någon jacka med mig, frös inget. Jag bara njöt, stod i kön och blundade medan det blåste svaga fläktar. Ruby gloom väska och sockar med shinee på. 


   
SvaraCitera

BL9y2ws.jpg

Morgondagens outfit för vårens första fotosession, ska besöka en ladugård med ljus och växter..så tänkte detta kanske smälter in. 
ny tröja: hm 
klänning: indiska secondhand


   
SvaraCitera

7NAc1tC.jpg

Beyond retro, benvärmare, kavaj från lolita swapmeet. Byxor från Bikbok. Ouji style Cool


   
SvaraCitera

2gpe9n5.jpg

Clark Kent skjortan Hjärta

mnv7kEJ.jpg

Bara västen som är ny, passade perfekt tyckte jag med kläderna hemifrån. Fick ingen bild på det andra plagget. Provade mer färgstarka saker och en annan blev så glad när jag sa att den hade jag provat, och vi båda tyckte armarna var för stora men hon tog den så fort jag sa att man kunde ha den på stranden. Nån slags poncho var det från indiska. Och en till udda grej från ett udda märke jag aldrig hade sett förr men det var storlek 44 på den </3

Hittade min egen turkos klänning där också med zentangle mönster, tre gånger har jag hittat den på olika secondhander. Det ni!


   
SvaraCitera

IMG_20190407_192623_950.jpg

Tydligare bild på byxklänningen som jag lärt mig det heter men min hand ser ju avhuggen ut. Pip! Shockerad
Jag solar inte, skuggorna lugnar ner mig.

Och jag gillar inte jordgubbar, förlåt. Jag gillar cardcaptor sakura mer än sailor moon. Och min rosett gillar jag. Någon skrev att jag var kamouflageklädd men jag tror inte jag passar in med the Tribe i denna stil. Det behövs lite mer. 


   
SvaraCitera

20190416_154206.jpg
Premiär för den färgglada koftan, tänkte inte på att den inte går att måla med men vill man va fin så får man lida pin.


   
SvaraCitera

20190423_184216.jpg

Den jackan som jag alltid gått i skogen med bland myror och spindlar, bäckar och klippväggar. Nu går jag med den i stan och har samma gröna färg på byxorna.  Jackan fungerar även bra och hänga kläder på om man är på loppisar. Men det bästa av allt är att den är helt okej upp till, behöver ingen halsduk som prydnad och armarna kan man dra upp. Sen vet jag inte hur det ser ut när det blåser för den är v ringad längst ner. 


   
SvaraCitera

IMG_20190513_215054_259.jpgIMG_20190513_215331_197.jpg

Somewhere over the rainbow..

stör mig på dammig spegel. Jag kan putsa den åt dem. Lite mer träningsvärk skadar inte. Ser tjock ut i den röda saken. Det är nog en av de få som jag vågar visa armarna på. 


   
SvaraCitera

Snapchat-1714789431-01.jpeg

börjat bli varmt ute så det får bli ett par shorts och en t-shirt 


   
SvaraCitera
latest comments