Aviseringar
Rensa alla

Dagens outfit [bildtråd]

latest comments

20191002_155541.jpg

Hoppas det blir bra med min desigual kappa, till halloween på Liseberg. Tråkigaste och svåraste problemet.


   
SvaraCitera

20191005_131054.jpg

Nu saknas smycken, gråa benvärmare, rött hår med lite lila färg i, skor kanske jag har med päls men antagligen går det inte och springa i dem, min blåa halsduk gick inte och ha så nu är det största problemet halsduk.

Märker ni att mamma har tagit ner min yaoi tyg plansch? Saknar de starka färgerna!


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
20191005_131054.jpg

Nu saknas smycken, gråa benvärmare, rött hår med lite lila färg i, skor kanske jag har med päls men antagligen går det inte och springa i dem, min blåa halsduk gick inte och ha så nu är det största problemet halsduk.

Märker ni att mamma har tagit ner min yaoi tyg plansch? Saknar de starka färgerna!

Tjusig! Tycker vita strumpbyxor är jättesött. Känner mig träffad av gråa benvärmare. Har sådana på mig. Eller i alla fall stickade över-knä-strumpor 😀


   
SvaraCitera

natturs:

Tjusig! Tycker vita strumpbyxor är jättesött. Känner mig träffad av gråa benvärmare. Har sådana på mig. Eller i alla fall stickade över-knä-strumpor 😀

Mamma hinner inte sticka dem, har mina bruna som ser hemska ut, måste byta de vita till tjocka, tråkiga svarta. 


   
SvaraCitera

IMG_20191006_195341_193.jpg

20191006_193500.jpgBlev inga bra bilder på mig idag.


   
SvaraCitera
theooz

SkeletonGirl:
IMG_20191006_195341_193.jpg

20191006_193500.jpgBlev inga bra bilder på mig idag.

Fint! höstigt


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
IMG_20191006_195341_193.jpg

Har faktiskt en likadan plansch med latinska svampnamn här hemma.


   
SvaraCitera

Crysilis:

Har faktiskt en likadan plansch med latinska svampnamn här hemma.

Dem går att hitta överallt sa mamma. Söt jag vill hellre ha fjärilar än svampar och rävar.


   
SvaraCitera

IMG_20191026_150356_824.jpg

kan jag ha detta på feeest???
Svar: jag tror det, ingen barnstorlek! Mors klänning som legat i garderoben ett par hundra år! Mitt jordgubbshalsband gick och ha som jag trodde var emo när jag fick det 2007, men det syns ju inte nånstans. Vad för smycke ska jag ha? Clownen? Voodoo? Guld? Argh!

sommar eller vinter??? Begravning? kan inte tiden gå snabbare så jag kan fläta mitt hår och visa hela men man får inte ha keps på sig inomhus, och tills dess måste jag ha färgat håret rödviolet. Sedan färgbomb!? Vinter skor fixat. Nagellack? 


   
SvaraCitera

IMG_20191026_164137_634.jpg
Ledsen


   
SvaraCitera

IMG_20191027_095439_723.jpg

jag gillar inte rosa men jag gillar halsbandet.


   
SvaraCitera
durga

SkeletonGirl: Märker ni att mamma har tagit ner min yaoi tyg plansch? Saknar de starka färgerna!

neeej! varför gjorde hon det? vad har hon nu gjort med planschen?

hundra procent rebell att vara tjej i din ålder och stoltsera med att man läser yaoi, jag blir mycket imponerad


   
SvaraCitera

durga:

neeej! varför gjorde hon det? vad har hon nu gjort med planschen?

hundra procent rebell att vara tjej i din ålder och stoltsera med att man läser yaoi, jag blir mycket imponerad

1. Vad är rebell, motstånd? Läst bara tre eller fyra yaoi där en av dem inte ens var yaoi (honey x drops) men ingen vet vad boyslove är så blivit att jag säger yaoi till allt 😀

vill gärna skriva bl och jag vet inte om jag skriver bromance och om det är SAMMA SAK som yaoi!!! 
2. Hon har rullat ihop den och lagt på golvet i garderobsutrymmet där det är fullt med damm, där står även du och jag döden tavlan som är "för hemsk och se på" saknar allt de som hon tar ner  och hade kunnat vara med på bild med outfiten. Rummet måste vara klart för foto.


   
SvaraCitera

20191109_191336.jpg20191109_160757.jpg


   
SvaraCitera

Känner mig ganska redo Rodnar 


   
SvaraCitera
latest comments