Aviseringar
Rensa alla

Dagens ungdom behöver inte fler views?!


Ämnesstartare

Frälsningsarmén har droppat en ny kampanj med budskapet att unga inte behöver fler views. Vad tycker ni? Bra eller anus? Varför bra? Varför dåligt?


   
Citera
Ämnesstartare

Personligen tycker jag att de inte riktigt hängt med i utvecklingen 🙂


   
SvaraCitera

Anus


   
SvaraCitera

Bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Bra

Vad tycker du är bra? Motivera 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Anus

Vad tycker du är dåligt? Vill veta hur du tänker. 


   
SvaraCitera

Jo, men vem skall bry sig & till vilket pris.. :€


   
SvaraCitera

rätt säker på att du heller inte hänger med i utvecklingen, jag gör det definitivt inte i alla fall


   
SvaraCitera

Lucella:

Vad tycker du är dåligt? Vill veta hur du tänker. 

Det är ett väldigt konstig video, känns som att Frälsningsarmén är inte de som ska berätta att folk ska "bli sedda"...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
rätt säker på att du heller inte hänger med i utvecklingen, jag gör det definitivt inte i alla fall

Haha sant!


   
SvaraCitera

Jomen det stämmer väl. Folk gör ju skitkorkade saker bara för att få tittningar. Men ungdomar behöver väl få lära sig lite hyfs och konsekvenstänk också. Spännande hur frälsis ska fixa detta.


   
SvaraCitera

Lucella:

Vad tycker du är bra? Motivera 🙂

Sociala medier-hetsen och den ständiga jakten efter likes och views bland unga känns jävligt destruktiv överlag. Både utifrån vad det gör med självkänslan men också då jakten säkert stundtals leder till hemska saker. Bra att någon kritiserar och uppmärksammar detta. Behövs dock mer.


   
SvaraCitera
JamezK

Bra, folk gör nästintill vad som helst för att bli lite kända. Tycker allt har gått över styr både när det gäller att vara uppdaterad och lägga ut bilder på sitt "perfekta liv" för att få likes osv.. till att försöka få mest visningar av att göra något riktigt idiotiskt och det finns det gått om på Youtube.


   
SvaraCitera

Bra, sociala medier har gått över styr. 


   
SvaraCitera
reben

nä asså visst dom kanske inte har hängt med men e ju ett bra budskap hålr nog ändå med mvh konservativ


   
SvaraCitera