Aviseringar
Rensa alla

Dagens vidrigaste


Ämnesstartare

sjukt med djursex :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sandersson:

Tänk om samma sak gällde för sex med barn. Så länge barnet är med på det (alltså omedvetet om vad som sker) och inte tar fysisk skada under själva akten så är allt frid och fröjd. Bara att köra på!

Du kan inte jämföra ett vuxet djur med ett människobarn. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artikeln är ganska vidrig. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera

Sånt är sjukt.

Jellybeans:

Artikeln är ganska vidrig.

Expressen är ganska vidrig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår så jävla dåligt av att höra sådant. Om hunden vill knulla på honom antar jag väl att det är ok. Men han ska knappast köra in något i hunden, det är våldtäkt. Hade jag bevittnat något dylikt med egna ögon hade jag troligtvis blivit mentalt sårad för livet, såvida jag inte ingripit och gjort något åt det. Jag kan inte förstå vad som circulerade i skallen på folket när de legaliserade Tidelag i samband med legaliseringen av homosexualitet. Det anser jag vara helt jävla sjukt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Du kan inte jämföra ett vuxet djur med ett människobarn. [no-no]

Håller med dig till en viss del, jag gör skillnad på en människa och ett djur, även om det också är en fråga med skilda svar. Samtidigt tycker jag att man kan jämföra barn och djur till den delen att båda är i stort fysiskt underläge samt oförmögna att föra sin talan (i barnets fall beroende på ovetande, skam, rädsla etc.)


   
SvaraCitera

Jag kom ut idag som zoofil för min mor och hennes pojkvän. De accepterar mig som jag är, dömer mig inte och ger mig sitt stöd. Tack och lov för det, när jag läser vad folk skriver på internet blir jag rädd.
(obs, jag har aldrig haft sex med ett icke-mänskligt djur pga allergi, tidsbrist och för att jag är kräsen)

sandersson:

Spelar ingen roll om djuret är villig eller ej

Djurplågeri är olagligt. Så om man skadar djur är det olagligt. Visst borde folk anmälda djurplågeri oftare, och de som skadar djur ska få kännbara straff.

Men sexuella handlingar med djur skadar dem nödvändigtvis inte. Inom jordbruk och andra industrier som lever på att sälja djur, så är artificiell insemination vanligt. Hur går det till? Jo, man kan t ex runka av en tjur, samla in sperman för att sedan spruta in detta i olika kor för att maximera tjurens avkomma. För att öka chansen för kon att bli dräktig så stimulerar man hennes könsorgan. Detta brukar t o m vetrinärer göra.

Det reagerar ingen på. Men om en person runkade av en tjur för att den tycker om tjuren, då blir det moralpanik.

Djur har redan sex över artgränserna i naturen, och "flirtar" också med människor (vi är också bara djur). Djur har egen vilja, eget språk att kommunicera med (kroppspråk, ljud etc).

Visst, att stoppa in en kuk i en undulat och knulla är inte bra, för undulater är små och fågeln skulle skadas. (Fåglar har dessutom inte penisar, så det skulle vara väldigt främmande...)
Men att göra samma med en ko, som är van vid tjurkukar och vetrinärsarmar... hon skulle inte bry sig. Dessutom, kons spenar är som människobröst, ska vi förbjuda mjölkning också?!

Om du sitter på en väns soffa och en hund kommer fram och juckar mot dig, och du schasar inte bort den... gör du illa hunden?


   
SvaraCitera

kruxz:

Om hunden vill knulla på honom antar jag väl att det är ok.

Hur vet man att hunden vill knulla honom?
En hund som "juckar" på någon behöver inte vara kåt. Det är ett tecken på dominans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

l2310:

Hur vet man att hunden vill knulla honom?
En hund som "juckar" på någon behöver inte vara kåt. Det är ett tecken på dominans.

Ja, men den juckar ju inte under tvång eller dylikt, utan för att den själv väljer att göra det. Skulle hunden självmant placera sin kuk i någons rektal är det inget fel gjort utav den penetrerade personen. Dock är det jävligt vidrigt och konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard] Sjuka människor.
Dold text: Förstår mig inte på reportern som stog ut med att kolla på


   
SvaraCitera

Fy fan vad snuskigt usch :S
fattar inte att man kan göra så mot djur blääää


   
SvaraCitera

Sånt är awwright.

Älskar den här meningen dock.
Expressen avböjer erbjudandet och lämnar gården.

http://www.expressen.se/debatt/1.1367533/djursexforbud-ar-rent-hyckleri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det sexiga med djur? Jag har aldrig förstått det.


   
SvaraCitera

unitbjork:

Vad är det sexiga med djur? Jag har aldrig förstått det.

Det är ju alltid svårt att föreställa sig varför vissa människor tänder eller tycker om vissa saker. Det är inte i sig annorlunda än folk som har någon annan läggning, t ex homosexualitet, nekrofili, sadomasochism osv. För någon som är homosexuell, kan det vara svårt att förstå varför straighta personer bara vill ha sex med det motsatta könet. För mig kan det vara väldigt svårt att förstå varför vissa tänder på döda kroppar. Men så är det väl bara.


   
SvaraCitera