Aviseringar
Rensa alla

Dags att börja träna


börja med något du tycker är kul?

Sedan måste jag säga att vissa tjejer som rider motsvarar killar i 16årsåldern som kan bicepscurla mer än de kan knäböja. De är så jädrans vältränade för de håller på med ridning! Jo det blir man ju starkast i världen av. 🙂 ....


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

sculptura:

börja med något du tycker är kul?

Ska iallafall ut med hunden Dold text: som egentligen ägs av mamma blir en lång promenad dom är aldrig ute och går med henne så hon håller fortfarande på med valpbeteenden [no-no]

sculptura:

De är så jädrans vältränade för de håller på med ridning!

Häst och stallskötsel är på sätt och vis egentligen inte särskilt bra anpassat för tjejer, hästar är starka, det är mycke tunga lyft o.s.v men kul är det![love]


   
SvaraCitera

Jeay_L:

ge mig tips på roliga träningssätt som ökar på konditionen

springa me en kompis lr springa o lyssna på musik


   
SvaraCitera

Jeay_L:

hästar är starka, det är mycke tunga lyft o.s.v men kul är det!

Lyfter ni hästarna? [shake]


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

sculptura:

Lyfter ni hästarna?

Njae inte precis... Däremot så lyfter man massa grejer i stallet!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Så nu kära UM:are, ge mig tips på roliga träningssätt som ökar på konditionen. Har väldigt lätt att bli uttråkad, t.ex. gillar egentligen att springa men blir uttråkad av att bara springa långa sträckor..

Så ös på med tips nu!

Jag gillar att springa, gärna på kvällen då det är lite kyligare ute.[smile]

Jag skulle nog också behöva lite tips, simning finns ju, men det har en tendens till att bli så tråkigt efter ett tag. Tar mycket tid att ta sig till ett badhus också.

Cykla kanske?


   
SvaraCitera

Link:

Cykla kanske?

Man får mest mjölksyra i låren tycker jag...


   
SvaraCitera

loffapoffa:

Man får mest mjölksyra i låren tycker jag...

Då får man väl antingen ta det lugnare innan så man undviker det, eller sluta när man märker att det håller på att inträffa.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera