Aviseringar
Rensa alla

Dags att emigrera?


Breezy
Ämnesstartare

Hände en konstig grej igår när jag var på väg hem. Såg en affisch med texten ''we want you out'' Under hade någon klistrat fast nordfront.se

Pga läget, är man både glad och arg. Glad över att sossarna vann och arg över att SD blev vågmästare. Jag bryr mig mindre om den förbaskade affischen men däremot vet vi inte hur det här kommer att sluta. Vi vet i varje fall att rasisterna växer för varje dag.  Känns som en mardröm. Och nu uteslutar löfven vänstern. Hur har han tänkt sig? Enda förlorarna är tyvärr invandrarna. Vi får hoppas på att det inte blir en carl bildt utav det hela och att vi slipper omval! 


   
Citera

Nä rasblanda ist


   
SvaraCitera

Hoppas att demokratin brakar ihop fullständigt i det här oläget


   
SvaraCitera
Kudhos

Ha sex med så många svenska blonda brudar som möjligt.

SPRID DIT SÄD

VISA RASISTERNA ATT DU HAR EN ARME MED GRAVIDA BITCHES PÅ HAND
Cool


   
SvaraCitera

Ja     


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Emigrera du, men vart har du tänkt dig att emigrera till?


   
SvaraCitera
Breezy
Ämnesstartare

Hyfs:
Emigrera du, men vart har du tänkt dig att emigrera till

Hyfs:
Emigrera du, men vart har du tänkt dig att emigrera till?

Kanske till grönland.. Eskimåer är de minst rasistiska folket på hela jordklotet. 


   
SvaraCitera
Breezy
Ämnesstartare

Hyfs:
Emigrera du, men vart har du tänkt dig att emigrera till?

Kanske till grönland.. Eskimåer är de minst rasistiska folket på hela jordklotet.


   
SvaraCitera

Breezy: Och nu uteslutar löfven vänstern. Hur har han tänkt sig?

det är väl inget konstigt i att han gör det?
Vänstern verkar vara ett väldigt barnsligt parti, deras partiledare är mer angelägen om att ropa ut sig själv som vinnare i valet trots att enda partierna som gick fram med besked var SD och F! och som nästan är perverst intresserad i att Reinfeldt ska avgå
skadeglädje, ansvarslöst agerande och odemokratiskt beteende leder till att man inte får sitta med i en regering och jag är väldigt glad att S satte dem på plats
Hur det går för vårt land? nobody knows


   
SvaraCitera
mynona

Nä, jag kommer att stanna och spöas upp av SD så småningom


   
SvaraCitera

Breezy: Dags att emigrera?

Frågan är väl till vilket land man ska emigrera för att dels slippa alla araber, afrikaner och muslimer i synnerhet? Samt ett land där man själv som svensk kan känna sig hemma?

Det bästa vore om de kunde tömma några större landskap i Sverige på flyktingar dit vi svenskar kunde flytta och kalla dessa landskap för vårt Nya Sverige.    Tumme upp   Hjärta


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe:

Frågan är väl till vilket land man ska emigrera för att dels slippa alla araber, afrikaner och muslimer i synnerhet? Samt ett land där man själv som svensk kan känna sig hemma?

Det bästa vore om de kunde tömma några större landskap i Sverige på flyktingar dit vi svenskar kunde flytta och kalla dessa landskap för vårt Nya Sverige.    Tumme upp   Hjärta

Är du bipolär, niklasw/knekten?


   
SvaraCitera

kakakaka: Är du bipolär, niklasw/knekten?

??????   Icke!


   
SvaraCitera

kakakaka: Nä rasblanda ist

Respektera att vi har olika åsikter!


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Breezy:

Kanske till grönland.. Eskimåer är de minst rasistiska folket på hela jordklotet.

Och hur vet du det?


   
SvaraCitera