Aviseringar
Rensa alla

Dags att emigrera?


Breezy
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Frågan är väl till vilket land man ska emigrera för att dels slippa alla araber, afrikaner och muslimer i synnerhet? Samt ett land där man själv som svensk kan känna sig hemma?

Det bästa vore om de kunde tömma några större landskap i Sverige på flyktingar dit vi svenskar kunde flytta och kalla dessa landskap för vårt Nya Sverige.    Tumme upp   Hjärta

Uhmmm är själv en afrikan och stolt muslim.

Du har flera tusen val typ.. Åk till montana där bor det en hel del kkk. Ni kommer säkert komma överens 🙂  
Seriöst
Du verkar vara en hjärntvättad typ :yuck  
Anledningen är väl att vi invandrare känner oss hotade av SD och dess anhängare. Och då är det läge att emigrera till ett land som inte ser ner på människor pga hudfärg eller religionstillhörighet. Du är bara en bortskämd snorunge som inte riktigt vet hur världen fungerar. Jösses Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Breezy
Ämnesstartare

Hyfs:

Och hur vet du det?


   
SvaraCitera

Breezy: Och då är det läge att emigrera till ett land som inte ser ner på människor pga hudfärg eller

vart då?


   
SvaraCitera

Breezy: Uhmmm är själv en afrikan och stolt muslim.

Är du lika stolt över könsstympningen som förekommer på afrikanska flickor?

Lika stolt över att afrikanska fäder värdesätter pojkar mer än flickor?

Breezy: Du har flera tusen val typ.. Åk till montana där bor det en hel del kkk. Ni kommer säkert komma överens 🙂

Det är ett problem. Som arab eller afrikan räcker det med att du kommer knallandes över Öresundsbron över till Sverige så står migrationsverket med öppna famnen och ger dig svenskt uppehållstillstånd, lägenhet, möbler, kläder, mobiltelefon, plattTV, dator och ett fett socialbidrag och bostadsbidrag varje månad.

Som svensk får jag inget uppehållstillstånd sk "green card" i USA. Punkt slut (tyvärr).

Breezy: Seriöst
Du verkar vara en hjärntvättad typ :yuck

Jag är väldigt seriös!

Breezy: Anledningen är väl att vi invandrare känner oss hotade av SD och dess anhängare. Och då är det läge att emigrera till ett land som inte ser ner på människor pga hudfärg eller religionstillhörighet.

Men är det vi svenskar som måste emigrera om vi inte känner oss hemma i vårt eget land vi bebott i 12.000 år?

Breezy: Du är bara bortskämd snorunge, som inte riktigt vet hur världen fungerar. Jösses Rullar ögonen

Jag har på grund av mina föräldrars arbetssituation när jag var yngre varit i alla världsdelar utom Afrika, Arktis och Antarktis så jag är varken någon bortskämd snorunge och har troligen sett mer av världen än vad du någonsin lär få göra.


   
SvaraCitera
Breezy
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Är du lika stolt över könsstympningen som förekommer på afrikanska flickor?

Lika stolt över att afrikanska fäder värdesätter pojkar mer än flickor?

Du behöver inte tala om för mig om mina förfäders tradition. Ja ja som om vikingar var bättre -______________- Lyssna det finns vissa människor som följer det fortfarande pga okunskap. Inget jag kan göra nåt åt. 

''Jag har på grund av mina föräldrars arbetssituation när jag var yngre varit i alla världsdelar'' OCH? Should i be amazed?


   
SvaraCitera
Breezy
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Är du lika stolt över könsstympningen som förekommer på afrikanska flickor?

Lika stolt över att afrikanska fäder värdesätter pojkar mer än flickor?

Du behöver inte tala om för mig om mina förfäders tradition. Ja ja som om vikingar var bättre -.- Lyssna det finns vissa människor som följer det fortfarande pga okunskap. Inget jag kan göra nåt åt. 

''Jag har på grund av mina föräldrars arbetssituation när jag var yngre varit i alla världsdelar''
OCH? Should i be amazed? Om du nu har varit i alla ''värlsdelar'', så förmodar jag att du varit i haiti eller brasilien? Och eftersom du nu säger att du inte vill ha oss afrikaner, hur kommer det sig att du nu vill åka till ett land som har mycket andel svarta 🙂 Brasilien är 54% svarta! Eller den här ''världsdelen'' som du menar är väl inte innanför europa? Mycket glad


   
SvaraCitera
Breezy
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Är du lika stolt över könsstympningen som förekommer på afrikanska flickor?

Lika stolt över att afrikanska fäder värdesätter pojkar mer än flickor?

Du behöver inte tala om för mig om mina förfäders tradition. Ja ja som om vikingar var bättre -.- Lyssna det finns vissa människor som följer det fortfarande pga okunskap. Inget jag kan göra nåt åt. 

''Jag har på grund av mina föräldrars arbetssituation när jag var yngre varit i alla världsdelar''
OCH? Should i be amazed? Om du nu har varit i alla ''värlsdelar'', så förmodar jag att du varit i haiti eller brasilien? Och eftersom du nu säger att du inte vill ha oss afrikaner, hur kommer det sig att du nu vill åka till ett land som har mycket andel svarta 🙂 Brasilien är 54% svarta! Eller den här ''världsdelen'' som du syftar på är väl inte innanför europa? Mycket glad

Jamaica? haha du är en alltför lustig människa! men jag kan inte klandra dina föräldrar som födde en sån ointelligent dotter. 


   
SvaraCitera
Breezy
Ämnesstartare

Anura:

vart då?

Lol Jamaica i så fall. Var ju i Minnesota förra året såg bara svarta. Men kriminaliteten är skyhög där. Men världen har förändrats. Synd sverige är nog enda landet som är tryggt, bortsett från dessa rasister som låtsas värna om sverige. Nåväl. 
 


   
SvaraCitera
Breezy
Ämnesstartare

Anura:

vart då?

Lol Jamaica i så fall. Var ju i Minnesota förra året såg bara svarta. Men kriminaliteten är skyhög där. Men världen har förändrats. Synd sverige är nog enda landet som är tryggt, bortsett från dessa rasister som låtsas värna om sverige. Nåväl.


   
SvaraCitera

Breezy: Lol Jamaica i så fall

ska du flytta dit?


   
SvaraCitera

flytta till usa?


   
SvaraCitera

jag är på 


   
SvaraCitera

inte usa dock


   
SvaraCitera

S3ON:
inte usa dock

vrf?


   
SvaraCitera

Anura:

vrf?

finns bra människor där, men ännu fler som inte är bra. :/ palla en massa idioter med fördomar som utesluter en från gänget ba för man e agnostiker liksom. :s 


   
SvaraCitera