Aviseringar
Rensa alla

Dags igen... E72? HTC Legend? Annan? 🙂


Ämnesstartare

Eftersom jag fått extremt damp anfall på 3 och damp telefonen är låst till 3 så är det dags för en ny... Har kollat på HTC Legend och nu E72... Men många säger att E72 är buggig... Är den det? [confused] Tycker faktiskt den är fin [cute] Tacksam för svar och tips ! (Men iphone vill jag fan inte ha!)


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skulle vilja ha HTC HD2 den verkar cool och är väldigt snygg enligt mig men det är ju olika från person till person ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror ju på, vill du ha android? Eller spelar OSet ingen roll för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HTC LEGEND inget annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Beror ju på, vill du ha android? Eller spelar OSet ingen roll för dig?

Alltså Spelar inte så stor roll men vill helst slippa Samsungs Gamla Touchwiz. Alltså de nya (3.0??) som finns på t.e.x Wave o Galaxy S funkar bra. LG's funkar också bra så länge det inte hackar sönder (LG GD900 Crystal är inte så cp seg men ganska seg. Funkar). Android är jag väldigt bekant med så det går bra. Symbian funkar ganska bra de också (Gillar dock ej 5800).

93tihil:

Jag skulle vilja ha HTC HD2 den verkar cool och är väldigt snygg enligt mig men det är ju olika från person till person ^^

Måste hålla med dig där :). Den är riktigt awsome men på tok för dyr!

Förmodligen kommer det sluta med att jag köper nån billig på blocket sen 2dagar senare vill jag ha en mer avancerad mobil >.< Blir alltid så :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

Alltså Spelar inte så stor roll men vill helst slippa Samsungs Gamla Touchwiz.

Okej, men då skulle jag köra android om jag var du. Har du någon gräns för hur mycket den får kosta? Du har ju HTC Legends "storebror" HTC Desire. Annars har samsung kommit ut med sin Galaxy S som är en mycke bra mobil, kommer nog en version med tangentbord snart också eftersom det är släppt i USA redan.


   
SvaraCitera

HTC är bäst enligt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

(Men iphone vill jag fan inte ha!)

Too bad! Trevligare telefon får man leta efter imo! Nya modellen är antagligen ännu trevligare vad jag förstått!

*avlägsnar mig från tråden*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Too bad! Trevligare telefon får man leta efter imo! Nya modellen är antagligen ännu trevligare vad jag förstått!

Bortsett från att den kostar över 10 000, förjävligt dålig kamera,antennproblem och förjävlig batteritid!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en ny budget på ungefär 3500kr så kom med nya tips 😀


   
SvaraCitera