Aviseringar
Rensa alla

daim e så jävla gott


Lounge
Ämnesstartare

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


   
Citera
Ämnesetiketter

Nä nu måste jag gå och köpa. Så lättpåverkad. Men det kommer vara värt det, det vet jag.


   
SvaraCitera

Fastnar bara mellan tänderna på mig =(
Gott är det dock


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Doubt:

Nä nu måste jag gå och köpa. Så lättpåverkad. Men det kommer vara värt det, det vet jag.

hhahahaha[love]

passaro:

Fastnar bara mellan tänderna på mig =(
Gott är det dock

hur lyuckas du är ju inte så seg kola helleh


   
SvaraCitera

Lounge:

hhahahahahur lyuckas du är ju inte så seg kola helleh

Haha, ingen aning, tuggar sönder skiten ba


   
SvaraCitera

ah fast kletar ba fast på tänderna hela tiden så man antingen får försöka pilla bort det med tungan och se ut som ett retard, eller fingra sig i munnen o känna sig äckli[sad] jobbit[sad]


   
SvaraCitera

Bra sagt, bra gjort


   
SvaraCitera

mm det är gott. En sån sak man inte kan få nog av. Lite som plommon fast gott.

Fast daimglassen är oätbar. Det går ju inte få in den i munnen på ett smidigt och säkert sätt.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

ah fast kletar ba fast på tänderna hela tiden så man antingen får försöka pilla bort det med tungan och se ut som ett retard, eller fingra sig i munnen o känna sig äckli jobbit

Eller hur. hålla på och peta sig i käften som ett kioskmongo tills man får bort allt.

El Guaje:

Fast daimglassen är oätbar. Det går ju inte få in den i munnen på ett smidigt och säkert sätt.

Asgod.


   
SvaraCitera

passaro:

Asgod.

Ja den är god men har fortfarande så här typ 15 år efter den kom inte kommit på hur man äter den. Ska man ge sig på chokladen först och sen jobba sig inåt med små bett? Jag vill ju gärna suga på den men det är ju dödfött.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Ja den är god men har fortfarande så här typ 15 år efter den kom inte kommit på hur man äter den. Ska man ge sig på chokladen först och sen jobba sig inåt med små bett? Jag vill ju gärna suga på den men det är ju dödfött.

Brukar bita i skiten i toppen på den och jobba mig därifrån. Rena vetenskapen detta.


   
SvaraCitera

passaro:

Brukar bita i skiten i toppen på den och jobba mig därifrån. Rena vetenskapen detta.

Okej bita är alltså det som gäller. Tack ska prova imorgon.

MVH
Fredrik 8 år, Fagersta


   
SvaraCitera

Hahah gick på affären och glömde daimen. Vatusan!!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Okej bita är alltså det som gäller. Tack ska prova imorgon.

MVH
Fredrik 8 år, Fagersta

[y]

Doubt:

Hahah gick på affären och glömde daimen. Vatusan!!

Senil much?


   
SvaraCitera

på affären...


   
SvaraCitera