Aviseringar
Rensa alla

Dala expo


Inte Gugge:

Jag har djur fast att jag är väldigt pälsallergisk [cool][cool][cool]

naice :3. Vissa djur fungerar bättre än andra. Var hos en kompis utan antihistaminer etc en kväll: var sjuk 3-4dagar typ [n][sad]. Fast hos andra som har hund osv kan jag vistas ganska länge utan att känna något. Knäppt. Har väl kanske med raser att göra


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Var länge sedan jag hade "problem" med pedofiler, jag har ju faktiskt fått bröst.

Tuttar är tydligen inga problem för vissa. Har du inte sett alla feta småpojkar med manboobs på tv? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

När är det? [surprised]
Lätt att jag ska försöka åka dit och kolla på söta djur sånt. Har velat åka flera gånger men det går ju ingen bussjävel dit

Minns inte exakt datum. [n] Då måste du komma och titta på kaninerna, hälsa som du ser mig!

Kilowatt:

Man tittar på söta kaniner och fina traktorer och så brukar det väl vara hästar och sånt där också [love] Men jag vet inte, har aldrig lyckats ta mig dit.
Och jag bor ändå i Borlänge, så jävla fail.

Låter faktiskt kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Var länge sedan jag hade "problem" med pedofiler,

blir nyfiken 😛

jag hade en gång när jag va liten. träffade honom för ca 2-3 veckor sen. han kände igen mig. men han tittade ogillandes på mig. tror han inte tycker om att jag blivit äldre :/


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Förstår dig, jag är allergisk mot hö. [rolleyes] Har ändå ungefär 100kg hö i förrådet.

Drygt [sad]

Men kör man typ massa mediciner samtidigt så brukar det fungera ganska bra [y].

Geigerzähler:

? [blush]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är inte speciellt nice alls, faktiskt.

äsch lite uppmärksamhet är väl fan trevligt [shake]

Kilowatt:

Och jag bor ändå i Borlänge, så jävla fail.

[sad]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Minns inte exakt datum.

[n]

Geigerzähler:

Då måste du komma och titta på kaninerna

Självklart! Om jag inte får syn på en Ford5610, då finns risken att jag fastnar där [cute]

Geigerzähler:

hälsa som du ser mig!

Törs inte! [blush]

Geigerzähler:

Låter faktiskt kul!

Klart, annars skulle det ju inte ha blivit så stort vid det här laget. Beroende på vad som räknas som stort då 😛

dazed_and_confused:

[sad]

Vad nu? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Vad nu?

Jag lider med dig, är från falun så jag kan väl stan lite [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Självklart! Om jag inte får syn på en Ford5610, då finns risken att jag fastnar där [cute]

[n]

Kilowatt:

Törs inte! [blush]

Men jooo, jag kan ej hälsa för jag vet inte hur du ser ut. Kommer troligtvis att ha en jätteful tröja med en kanin på och så står det "Norrbottens kaninavelsförening" på ryggen. [n]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Jag lider med dig, är från falun så jag kan väl stan lite

Asch, Borlänge är bättre än Falun iaf [cute]

Geigerzähler:

[n]

Vadååå, Kurtan är ju fin traktor [love]

Geigerzähler:

Men jooo, jag kan ej hälsa för jag vet inte hur du ser ut.

Men det är ju bra, slår vad om att du är jätteläskig som allt annat folk [blush]

Geigerzähler:

Kommer troligtvis att ha en jätteful tröja med en kanin på och så står det "Norrbottens kaninavelsförening" på ryggen.

*undviker* [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Men det är ju bra, slår vad om att du är jätteläskig som allt annat folk [blush]

[sad]

Kilowatt:

*undviker* [blush]

[sad]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

[sad]

Lol jag träffade en UMare en gång för en massa år sen, skitläskigt. Pinsam tystnad blev det, sen fick jag för mig att utbrista att jag borde hålla räkningen på sommarens myggbett. Blev lite pinsamt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

insam tystnad blev det, sen fick jag för mig att utbrista att jag borde hålla räkningen på sommarens myggbett. Blev lite pinsamt [blush]

Ahhahaha [bigsmile] Jag har träffat flera UMare, brukar bli knepigt, faktiskt.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Jag har träffat flera UMare, brukar bli knepigt, faktiskt.

Har träffat typ två till. Den ena pratade jag knappt med utan jag svarade mest på frågor från hennes föräldrar (de skulle köpa råttbebbe [love]). Sen träffade jag henne på en utställning, sa inte så mycket alls [blush]
Och så har jag träffat en till, skulle köpa råtta av hennes mamma. Sa inte så mycket då heller x)

Folk är läskiga, UMare är extra läskiga. Eller snarare, alla forumister är jävligt skräckinjagande. Speciellt yngre och jag är nog lite för gammal för UM egentligen så ehm, dålig kombination ftw! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Folk är läskiga, UMare är extra läskiga. Eller snarare, alla forumister är jävligt skräckinjagande. Speciellt yngre och jag är nog lite för gammal för UM egentligen så ehm, dålig kombination ftw! [blush]

Håller med lite!


   
SvaraCitera