Aviseringar
Rensa alla

Dalarna.


Ämnesstartare

Klockan är 23 55 och det är molnigt i Dalarna, jag har nyss haft en förvirrad konversation om nepalesiska arméknivar med en diffus personlighet av utländskt ursprung å jag är lite påverkad så jag tänkte att då ska jag väl besökaa internetforumens svar på Linda Hammar å sprida lite briljans ikvåll igen. Vad har ni för er?


   
Citera
Lounge

dazed:

internetforumens svar på Linda Hamma

dog

hahahaha

e ju inte molnigt.. bara mörkt

vad äru påverkad av?

hittade citodon och tramadol hemma 😛 som inte används längre

men borde ej ta[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag montera nyss ihop ett bord


   
SvaraCitera

älskar ts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

e ju inte molnigt.. bara mörkt

Moln bortom mörkret jue.

Lounge:

vad äru påverkad av?

Sånt där öligt som är lagligt och sånt som farbror blå kan ta femtonhundra från dig för ungefär.

Angelize:

jag montera nyss ihop ett bord

vilken typ avb bord?

murabrab:

älskar ts.

kan ej vara hälsosamt


   
SvaraCitera
Lounge

dazed:

Moln bortom mörkret jue.

aha ser inte molnen

dazed:

Sånt där öligt som är lagligt och sånt som farbror blå kan ta femtonhundra från dig för ungefär.

vet inte va den tar 500 för 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

vet inte va den tar 500 för 😛

1500 [no-no]

Lounge:

aha ser inte molnen

ät bajs


   
SvaraCitera
Lounge

dazed:

1500 [no-no]

aha jävlar mkt pengar på spel :PPp

dazed:

ät bajs

såg nu!! lovar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

aha jävlar mkt pengar på spel :PPp

mm det är ett jävla krig mot den personliga friheten för att bli lite amerikansk i sin retorik

Lounge:

såg nu!! lovar..

gött det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dalarna. hihi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dalarna igen... en dag kommer jag fan att lacka, lämna UM och flytta till dalarna. Till nåt litet hus, i mitten av ingenstans, njuta av tystnaden och naturen mellan diffusa konversationer jag har med... diffusa personer ^^ Som inte är UMare[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

diffusa personer

Storchen84:

Som inte är UMare[no-no]

vet inte hur detta går ihop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

vet inte hur detta går ihop

Dude, open your eyes man, det finns många diffusa personer utanför UM. Vissa är bara lite diffusa, andra kan man tro är drogpåverkade, trots att dom inte är det[love]En lite diffus person kan ibland vara lika rolig som en person som är väldigt diffus[bigsmile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Dude, open your eyes man, det finns många diffusa personer utanför UM. Vissa är bara lite diffusa, andra kan man tro är drogpåverkade, trots att dom inte är det[love]En lite diffus person kan ibland vara lika rolig som en person som är väldigt diffus[bigsmile][y]

Är en sån som alltid verkar bäng oavsett om jag är det eller ej, har arresterats för narkotikabrott när jag var helt nykter tom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Är en sån som alltid verkar bäng oavsett om jag är det eller ej

Många har uppfattningen om att jag är bäng pga. lättroad. Minst en person brukar tom. säga att jag en dag bokstavligt kommer att skratta ihjäl mig. Han har bytt jobb... kommer sakna honom, han är rolig[sad]

Och så har jag ibland försökt att inte vara bäng. Jag slutade med det rätt fort för ju mer jag försökte, desto mer drogpåverkad/flummig/diffus/bäng verkade jag vara[tired]

dazed:

har arresterats för narkotikabrott när jag var helt nykter tom.

Åh, så underbart[y]


   
SvaraCitera