Aviseringar
Rensa alla

Dålig grundkänsla


Ämnesstartare

Livet borde vara mer. Jag känner det. Livet ÄR mer, bara dimman lättar. Jag vet inte riktigt vad det är. Om det är saker jag inte har bearbetat kanske. Men jag känner bara att mitt liv kan bli såå mycket bättre. Att det inte handlar om vad jag GÖR, utan om hur jag ser på världen. Jättesvårt att förklara.

Finns det nån som känner igen sig?


   
Citera
Ämnesstartare

Funderade på det idag, men kom inte fram till ngt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte om jag känner precis som du, men något liknande. Första biten i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

titta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

Funderade på det idag, men kom inte fram till ngt...

Själv ska jag prata med någon för att försöka komma fram till vad det är [smile] Det viktigaste är att jag ser livet "klart". KÄnns som att jag aldrig har gjort det [shake]

Knyttet:

Jag vet inte om jag känner precis som du, men något liknande. Första biten i alla fall.

På vilket sätt tycker du att livet borde vara mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livstron:

På vilket sätt tycker du att livet borde vara mer?

Känslor borde vara starkare, tydligare. Vill kunna känna att jag verkligen lever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ni prövat knark?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knyttet:

Känslor borde vara starkare, tydligare. Vill kunna känna att jag verkligen lever.

Det kan jag hålla med om. Känner mig ganska likgiltig för det mesta. Det är i alla fall så jag beskriver det. Brukar också tänka/känna att "det spelar ingen roll", ofta. Det ska inte vara så.

Birgrrr:

har ni prövat knark?

Knarkar té [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livstron:

Det kan jag hålla med om. Känner mig ganska likgiltig för det mesta. Det är i alla fall så jag beskriver det. Brukar också tänka/känna att "det spelar ingen roll", ofta. Det ska inte vara så.

Ja, jag tror inte heller det ska vara så. Livet är på låtsas, kan jag ibland tänka.


   
SvaraCitera

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knyttet:

Ja, jag tror inte heller det ska vara så. Livet är på låtsas, kan jag ibland tänka.

På låtsas... ja på sätt och vis. Har aldrig tänkt i de banorna dock.


   
SvaraCitera