Aviseringar
Rensa alla

Dålig idé sex med killar man känner?


Ämnesstartare

Skulle det vara en dålig idé att ha sex med killar man känner sedan man varit typ 7?

Finns det risk att dom tror att man vill ha något mer än just bara sex med dom? Eller att man själv får mer känslor för den andra medan den andra bara såg det som sex?

Kan det skapa olustig stämning i vänskapen mellan oss?


   
Citera
Ämnesstartare

Det är nog en dålig idé ja om ni inte bestämmer innan att ni bara ska knulla för att knulla osv....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdunkudde:

Finns det risk att dom tror att man vill ha något mer än just bara sex med dom? Eller att man själv får mer känslor för den andra medan den andra bara såg det som sex?

Såklart risken/chansen alltid finns, vore konstigt annars.

Du vet inte vad som händer om du inte gör något. Men prata med den/dem och säg vad du tänker om det och vad ni ska utgå ifrån, om ni vill ha sex ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdunkudde:

Skulle det vara en dålig idé att ha sex med killar man känner sedan man varit typ 7?

Om ni båda känner att ni vill ha sex med varandra, så måste det nödvändigtvis inte vara en dålig ide. Prata om det innan med din vän, känn efter, du borde ha den här diskussionen med din vän.

Hejdunkudde:

Kan det skapa olustig stämning i vänskapen mellan oss?

Det vet du säkert själv att det är hypotetiskt möjligt att detta kan inträffa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Risken är att det kan skapa olustig stämning oavsätt, om det finns en attraktion eller kanske tom känslor. Därför så är det att rekommendera att prata om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Det är nog en dålig idé ja om ni inte bestämmer innan att ni bara ska knulla för att knulla osv....

kulturmarxisten:

Prata om det innan med din vän, känn efter, du borde ha den här diskussionen med din vän.

Xisco:

Men prata med den/dem och säg vad du tänker om det och vad ni ska utgå ifrån, om ni vill ha sex ändå.

Har redan gjort gjort det och han var med på det, ville bara ha andras åsikter om det också om vad som kan hända och så och vill inte precis fråga andra vänner om sånt.

Sen vet jag inte om han säger så bara för att han hoppas på att det ska leda till mer eller om han är nöjd med att det bara är sex..

kulturmarxisten:

Det vet du säkert själv att det är hypotetiskt möjligt att detta kan inträffa.

Jag är urusel på att veta sånt.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av egna erfarenheter, när jag var typ femton bast jag hade jag sex med min bästa killkompis som jag känt sen jag var sju år. Blev en jättekonstig stämning efteråt, och tog flera år innan vi kunde prata som vanligt igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdunkudde:

Sen vet jag inte om han säger så bara för att han hoppas på att det ska leda till mer eller om han är nöjd med att det bara är sex..

Det är svårt att veta du har känt han sedan ni var 7 år gamla, nu har större chanser att veta detta. Jag tycker inte det finns någon anledning att anta att det kommer bli 'olustigt'. Riktigt vänskap (idealist som jag är) övervinner dock allt sådant, givet tillräckligt mycket tid. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:

Av egna erfarenheter, när jag var typ femton bast jag hade jag sex med min bästa killkompis som jag känt sen jag var sju år. Blev en jättekonstig stämning efteråt, och tog flera år innan vi kunde prata som vanligt igen.

Åhh men tror du att denna stämning går att undvika om det finns en attraktion där osv? [cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Åhh men tror du att denna stämning går att undvika om det finns en attraktion där osv?

Attraktion är väl viktigt om man vill ha förhållande också? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Attraktion är väl viktigt om man vill ha förhållande också?

Förstår inte hur jag motsäger dig, så förstår inte vad du menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dålig idé att ha sex med killar överlag. Antingen ser de dig som sin lilla prostituerade de inte betalar eller så är man ett knullhål.

Lycka till med att hitta en kille som inte är så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Dålig idé att ha sex med killar överlag. Antingen ser de dig som sin lilla prostituerade de inte betalar eller så är man ett knullhål.Lycka till med att hitta en kille som inte är så.

Alla är inte så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Dålig idé att ha sex med killar överlag. Antingen ser de dig som sin lilla prostituerade de inte betalar eller så är man ett knullhål.

Båda njuter av sexet vad är det för problem ens...

"oj nej hon ser mig som en knullpinne" [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Dålig idé att ha sex med killar överlag. Antingen ser de dig som sin lilla prostituerade de inte betalar eller så är man ett knullhål.

Vad är skillnaden mellan att vara en prostituerad man inte betalar för och att vara ett knullhål? [crazy][crazy][crazy]

Cynisk du är, men det är säkert sant i majoriteten av fallen. Vågar inte ens säga om jag är inkluderad bland dessa eller inte [cry][cry]


   
SvaraCitera