Aviseringar
Rensa alla

dålig kyssare !


Ämnesstartare

hej !
jag är på g med en kille , han är helt perfekt...förutom att han kysser/strular så JÄKLA dåligt ! typ biter mig i läppen , andvänder inte tungan och rör munnen i små snabba rörelse och pressar läpparna stenhårt mot mina 🙁 hahahaha det är något som jag stör mig på...
och jag vill verkligen inte säga till honom att han "strular" dåligt , för det är elakt...
så..vad ska jag göra ? [rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

Dumpa och glöm


   
SvaraCitera

skärp dig, bara å säga till honom vad han ska sluta med/göra istället


   
SvaraCitera

"jag gillar när du gör såhär" och visa


   
SvaraCitera

laga middag åt honom


   
SvaraCitera

Prata om det på ett snällt sätt. Visa vad du gillar. Föreslå kysslekar som ni kan göra tillsammans (typ hångla med en suggodis i munnen osv).


   
SvaraCitera

Påpeka snällt bara på vad han kan förbättra. Om han då var perfekt så skall han nog vara nog förstående att bättre sig en aning.

Lycka till!


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

[rolleyes]

Men seriöst 😛 säg det bara till honom så han kan tänka mer på det och ev. göra bättre ifrån sig, annars lär han sig inget.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

typ biter mig i läppen

har ing1 emot d1a om d1 görs på rätt sätt [shake]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

vart med om det dära.

sa till honom på skarpen att han skulle härma hur jag gjorde istället. blev bättre. han tog inte så illa upp tror jag

Dan_the_ironman:

har ing1 emot d1a om d1 görs på rätt sätt

kanske typ tuggar eller något [shake]


   
SvaraCitera

Kviq:

kanske typ tuggar eller något

kanske :S

eller det kanske är inte passar sig om det inte är ett kåtögonblick iofs.


   
SvaraCitera

stereo total:

typ hångla med en suggodis i munnen osv

Gjorde en gång för länge sedan, satt i halsen å höll på att dö [no-no]
Rekommenderas ej för amatörer [no-no]


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

och jag vill verkligen inte säga till honom att han "strular" dåligt , för det är elakt...
så..vad ska jag göra ? [rolleyes]

har varit i liknande situationer. Om du verkligen ine vill prata om det så försök styra honom. När han gör sina snabba rörelser med läpparna, rör dina läppar jättelångsamt då, tillslut måste han ju haja och sänka takten. Använd tungan, han kommer använda sin om du använder din. Du kan ju börja med att stryka lite med tungan över hans läpp eller något.
Och när han är hårdhänt med sina läppar så var så mjuk som möjligt med dina.

Brukar funka för mig iaf.

elinsimonsson:

biter mig i läppen ,

ååh men vad är det för fel med det ? 😮


   
SvaraCitera