Aviseringar
Rensa alla

Dålig på att prata


Ämnesstartare

Då var vi här igen... Ännu en arbetsdag över, jobbat med en tjej jag väldigt mycket tycker om, jag o hon stod typ bredvid varandra...Men det sägs inte så mycket..Nästan ingenting.. Jag är så fruktansvärt dålig på att prata/komma på saker... Det blir pinsamt typ


   
Citera

Vad jobbar du med?


   
SvaraCitera

så jobbig situation när de blir så 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Vad jobbar du med?

Sommarjobbar på en resturang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några tips på hur man som person kan ändra sig???


   
SvaraCitera

Karl Andersson: Sommarjobbar på en resturang

Ni måste ju prata med varandra när ni samarbetar inom jobbet. Försökt att försiktigt glida över till något privat samtalsämne  när tillfälle ges.


   
SvaraCitera

jag känner igen såna situationer väl för jag är också blyg o vet inte va ja ska säga, tyvärr har ja inget råd eller liknande som kan hjälpa, men för mig är de enklare att komma på nåt om den andre personen börjar prata men inte jätte ofta dock

Karl Andersson:
Några tips på hur man som person kan ändra sig???


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ni måste ju prata med varandra när ni samarbetar inom jobbet. Försökt att försiktigt glida över till något privat samtalsämne  när tillfälle ges.

troligen just den biten som inte funkar, man står bara där o säger ingenting o situationen blir bara mer o mer pinsam ju längre tid det tar, man får inte fram nåt i huvet som låter bra att säga o skulle man få de så går de inte prata utan man blir bara stum 


   
SvaraCitera