Aviseringar
Rensa alla

Dålig på att rida


Ämnesstartare

Harpyja:

För han med? Annars var det ju lite taskigt att ni inte körde missionären.

Nej, han var inte oskuld.
Vi började med missionären


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

övning ger färdighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JohnBlund:

Vi började med missionären

Ah, varför så bråttom med att rida?
Fast jag tycker att du ska fortsätta. "Hoppa" inte för hårt utan använd de där rumpmusklerna du inte trodde att du hade.

Sen kan du ju gå i en cirkelform framåt eller bakåt, eller rida endast framåt och bakåt (av egna erfarenheter oftast bara skönt för bruden).

Passa på att göra knipövningar när du ändå håller på: Knip ihop när du rör dig uppåt, knip konstant osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Sen kan du ju gå i en cirkelform framåt eller bakåt, eller rida endast framåt och bakåt (av egna erfarenheter oftast bara skönt för bruden).

Passa på att göra knipövningar när du ändå håller på: Knip ihop när du rör dig uppåt, knip konstant osv

Tack för tipsen [smile]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Harpyja:

(av egna erfarenheter oftast bara skönt för bruden).

men ack så skönt för bruden, haha. mycket lättare också, upp och ner blir lätt så ryckigt typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom att det var allra första gången för dig så borde han faktiskt ha en viss förståelse utöver situationen. Det ända tipset jag har att dela med mig av är att försöka göra något liknande fast kanske med en kudde eventuellt något annat föremål som kan vara liknande en ''penis''.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Eftersom att det var allra första gången för dig så borde han faktiskt ha en viss förståelse utöver situationen.

Jo, det tycker jag med..


   
SvaraCitera

be honom säga åt dig hur du ska göra/visa
el så slår du bara till honom när han säger så och ber honom göra't bättre själv


   
SvaraCitera

Kan säga att jag har samma problem, jag är nog sämst i världen på att rida trots att det är snart 4 år sen jag blev av med oskulden.

stereo total:

Prova att han sitter upp

Gör det, har varit mycket enklare för mig då. Se bara till att du inte kommer för långt upp, du ska kunna få i åtminstone hela främre trampdynan när du sitter på honom utan att du behöver sträcka på benen, blir svårt att rida honom annars.

JohnBlund:

kan tillägga att det var första gången jag hade sex överhuvudtaget..

JohnBlund:

Vi började med missionären

Tycker det är taskigt att han får dig att rida honom så fort, de få gånger jag varit med oskulder har jag tagit det lungt, kört missionären och bara missionären, att byta ställning mitt i sexet kan bli ett stressmoment till en början och också ibland avtändande.

Låter som nån jäkla doktor här men jag får skylla på att jag utbildar mig till undersköteska ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

men ack så skönt för bruden, haha. mycket lättare också, upp och ner blir lätt så ryckigt typ.

Jo, plus att man kan göra snabbare om det går fram och bakåt[blush] Mycket, mycket skönare.


   
SvaraCitera

JohnBlund:

Jag har kollat, och det ser så himla enkelt ut, men det var det inte, inte för mig i alla fall. Men jag vill ju göra det, för honom, annars blir ju han den som får jobba hela tiden..

öva på en kudde? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

el så slår du bara till honom när han säger så och ber honom göra't bättre själv


   
SvaraCitera

Harpyja:

Sen kan du ju gå i en cirkelform framåt eller bakåt, eller rida endast framåt och bakåt (av egna erfarenheter oftast bara skönt för bruden).

med honom helt i sig o bara typ glida fram o tillbaka? alltså inte in o ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingenaning2:

med honom helt i sig o bara typ glida fram o tillbaka? alltså inte in o ut?

aaa


   
SvaraCitera

Harpyja:

aaa

det är grymt skööööööönt


   
SvaraCitera