Aviseringar
Rensa alla

Dålig självkänsla vad gäller sex


Ämnesstartare

Hahaha Ledsen . Jag insåg just att jag har dålig självkänsla vad gäller sex. Jag blir svartsjuk när det gäller det (kom jag på). Söt Någon annan som har dålig självkänsla när det gäller sex? tankar? 


   
Citera
Ämnesstartare

hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på att andra har sex? eller va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller på att du inte ska vara bra el snygg nog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
hur menar du?

isola:
eller på att du inte ska vara bra el snygg nog?

Jag tycker om min kropp, jag accepterar den. Det är inte det som är problemet. Och jag är egentligen inte orolig över att jag inte skulle prestera, tänker inte så kring sex. Däremot så känner jag spontant ingen värdighet eller stolthet på det området. Vilket jag gör på många andra områden, min första förälskelse exempelvis blev en katastrof, jag blev fortfarande inte svartsjuk, däremot så blev killen som hon blev tillsammans det på mig. Jag blev i stället såklart förkrossad och ledsen, efter ett tag, men jag kände fortfarande att jag hade en värdighet och stolthet där, inte samma sak vad gäller sex har jag insätt nu. Om någon jag gillar ligger med någon annan, då blir jag ibland svartsjuk, jag känner mig spontant besegrad och överrumplad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:Om någon jag gillar ligger med någon annan, då blir jag ibland svartsjuk, jag känner mig spontant besegrad och överrumplad. 

men det har ju inget med sex i allmänhet att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men det har ju inget med sex i allmänhet att göra

Tror du inte? Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ser ditt sexliv ut, då? mycket, lite? olika personer  varje gång eller samma person?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men det har ju inget med sex i allmänhet att göra

så känslor som har med sex att göra har inget med sex i allmänhet att göra? låter rimligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Tror du inte? Varför?

personen du gillar väljer någon annan framför dig, såklart att du känner att det är jobbigt.
dålig självkänsla när det gäller sex syftar ju på att du är det när det inbegriper dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
så känslor som har med sex att göra har inget med sex i allmänhet att göra? låter rimligt.

han vill bli vald och blev det inte. om hon hade blivit tilsm med någon annan så hade han väl påstått sig ha dålig självkänsla när det gäller förhållanden eller landet som hon och killen åkte på semester till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

han vill bli vald och blev det inte. om hon hade blivit tilsm med någon annan så hade han väl påstått sig ha dålig självkänsla när det gäller förhållanden eller landet som hon och killen åkte på semester till.

men det skrev han inte. så argumentera utifrån vad han skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör på, bara. jag förstår inte riktigt vad du har för problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

personen du gillar väljer någon annan framför dig, såklart att du känner att det är jobbigt.
dålig självkänsla när det gäller sex syftar ju på att du är det när det inbegriper dig själv.

Det är tråkigt att du är så argumentationsglad att du gillar att tolka det jag säger som om jag säger något konstigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
hur ser ditt sexliv ut, då? mycket, lite? olika personer  varje gång eller samma person?

Jag har inte mycket sex. 


   
SvaraCitera