Aviseringar
Rensa alla

Dålig stila av flickvän....


oggelgoggel:

Be henne dra åt helvete, EFTER du har fått tillbaks dina pengar.


   
SvaraCitera

TwiZtah:

i hans knä med tröjan på båda, och håller händer

[tard]
Inte okej!

oggelgoggel:

Be henne dra åt helvete, EFTER du har fått tillbaks dina pengar.


   
SvaraCitera

Du har skaffat dig en väldigt skum tjej, må jag säga.


   
SvaraCitera

Lämna. Låter dåligt hur man än vänder på scenariot. Oseriöst, osv
Byt ut den.


   
SvaraCitera

sounds... wrong [no-no]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Be henne dra åt helvete, EFTER du har fått tillbaks dina pengar.

What he said. (Y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan, vad är hon för jävla fjortis egentligen? [shake] Så där gör man ju bara inte!

Iwannagohome:

hon gör som hon gör för att hon vet var hon har dig, håll inte på sådär och bli en mer intressant människa så gör hon det inte, jag vet inte hur hon fungerar men försök ändå bete dig skumt så hon blir misstänksam vilket gör dig till en mer intressant person

Jag fattar inte det där. Dem är ju ihop, om hon råkar tycka han blivit lite ointressant kan hon ju ändå inte bete sig sådär. Jag tycker snarare det låter som att HON borde ändra sig totalt.


   
SvaraCitera

sitta i någons knä på ett ointimt sätt i brist på andra sittplatser när pojkvän inte finns närvarande kan väl lite halvokej[zzz]

dock att hålla om varandra och hålla händer och dela tröja när pojkvän sitter bredvid känns ganska så waay over the line.[zzz]


   
SvaraCitera

vilketnamn:

Jag fattar inte det där. Dem är ju ihop, om hon råkar tycka han blivit lite ointressant kan hon ju ändå inte bete sig sådär. Jag tycker snarare det låter som att HON borde ändra sig totalt.

okej......................*funderar vidare*..............

TwiZtah:

men är det inte jävligt dålig stil? :/

döda dom


   
SvaraCitera

efter en extra omgång då jag läst detta drar jag slutsatsen att hon är ett luder, dumpa henne eller slå in skallen på den där killen så han blir så ful att ingen vill ha honom[bigsmile]

skulle jag gjort, men jag vet att jag inte behöver oroa mig för nåt sånt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Jag skulle bli sjukt svartsjuk

uppenbar:

Hade min partner suttit och gullat och delat tröja med sitt ex så hade jag blivit skitförbannad och ställt ultimatum.

oggelgoggel:

Be henne dra åt helvete, EFTER du har fått tillbaks dina pengar.


   
SvaraCitera

Jag hade inte accepterat det, hade blivit sjukt svartis.


   
SvaraCitera

Dumpa subban och begär pengarna tillbaka. Hur gammal är hon egentligen? 14?


   
SvaraCitera

spöa den jäveln, det är precis vad jag skulle ha gjort sen blir han så ful att den där bruden inte vill ha honom då skrattar du åt henne[smile]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera