Aviseringar
Rensa alla

Dåliga betyg!


ga123:

Alltså hur mycket krävs det egentligen att man ska sänka sig? :O Ett av dom var till och med slutbetyg!
Snart tänker jag skita i skolan för alla lärare är helt tröga i huvet

tjaa, du kan trösta dig med att när du söker job sen bryr dem sig inte så mycket om högstadiebetygen utan mest om gymnasie betygen[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du kanske är otrevlig eller något

Nej, jag är helt "normal" hahah. Dock finns det ju vissa i min klass som fjäskar sig till alla sina betyg! Och jag vill verkligen inta vara som dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ga123:

Dock finns det ju vissa i min klass som fjäskar sig till alla sina betyg! Och jag vill verkligen inta vara som dom

vet hur det är
försök kanske att inse att du kanske ej är SÅ bra om du tror. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Har du varit dålig tidigare men tagit dig i kragen nyligen? Isåfall kanske de tar ett tag för lärarna att fatta att du verkligen skärpt dig. Så var det iallafall för mig.

Njaa... det var bara dom första dagarna för några år sen. Då trivdes jag inte alls eftersom vi hade fått nya lärare (fast jag trivs inte nu heller) men då orkade jag inte vara aktiv i skolan. Men det var bara några dagar, så dom dömer mig hela tiden bara för att dom tror att jag fortfarande är så. Jag vet inte vad det är, men dom ser inte att jag har blivit bättre än vad jag var när jag gick i sjuan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

dazed_and_confused:

Men på vilken nivå ligger du då? Är du ett så att säga MVG-barn så är det väl lugnt?

I åttan hade jag hälften VG hälften G. Så jag ville höja upp mig till alla VG när jag slutar grundskolan, men jag vet inte hur det ska gå nu när jag har sänkt mig också 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

världen kommer gå under. sluta klaga och var glad om du får hyfsade betyg.

Det finns bara ett program och en skola här i stan som jag vill gå på, så jag vill gärna komma in på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ga123:

I åttan hade jag hälften VG hälften G. Så jag ville höja upp mig till alla VG när jag slutar grundskolan, men jag vet inte hur det ska gå nu när jag har sänkt mig också 🙁

Jävla Alliansregering som spär på betygshetsen. [n]

rottingmajoren.jpg


   
SvaraCitera

mygod, det är bara grundskolan, take it easy dear.

vad krävs för poäng för att klara linjen du vill gå sen?


   
SvaraCitera

mopsen:

295 poäng

jag fattar inte det, VART står ens poäng!?? ska man sitta och räkna ihop själv eller[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

ska man sitta och räkna ihop själv eller

yeeeeeeep


   
SvaraCitera

soimpolite:

att söka till ett bra gymnasium. du kmr antagligen ta nya tag då och börja om på nytt även om du inte tänker så nu

eller söker man till ett dåligt så man skiljer sig från mängden. typ som jag[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe samma kärring sänkte 2 av mina betyg också

hemkukskap och spanska, samma lärare [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

ller söker man till ett dåligt så man skiljer sig från mängden. typ som jag

hamnade först i två dåliga klasser och det gick åt helvete. hoppade av och sökte om till en vettig skola senare så jag råder ingen göra det


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

hemkukskap och spanska, samma lärare

av erfarenhet är alla spanska lärare dåliga. undrar vad det beror på[confused]


   
SvaraCitera

soimpolite:

hamnade först i två dåliga klasser och det gick åt helvete. hoppade av och sökte om till en vettig skola senare så jag råder ingen göra det

alltså det är ju svårt att veta hur klassen kommer bli. jag menade om man söker till en lite slapp skola och pluggar järnet särskiljer sig man från mängden. men det är väl inget jag gjort direkt. men många i min skola sökte inte dit fölr att få så bra betg som möjligt så om man vill det är det lättare att läraren ser en, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ga123:

Jag kan ganska mycket och visar hela tiden att jag kan, men lärarna verkar inte se det 🙁

Eller så kanske det är så att det du kan inte räcker högre än såhär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ga123:

lite, men det som konstigt är att mina kompisar som är lika duktiga som mig har högre betyg. Det är nog lärarna som inte tycker om mig och dom vill nog att jag ska vara dålig 🙁

Samma för mig :p it suuuuuuuuucks, en lärare sänkte mitt betyg pga min åsikt[shake][shake]

Men tänk positivt: Sen näru börjar på gymnasiet kan du visa lärarna hur mycket du kan 😉 huvudsaken nu är ju att du kommer in på ett gymnasie & en linje du vill gå lixx.. Du behöver inte va bäst 🙂 jag har ba ~10 vgn.. har sänkt mig som fan men jae typ 100% säker på att ja kmr in så du kmr nog också in 😀


   
SvaraCitera