Aviseringar
Rensa alla

Dåliga gener


Ämnesstartare

Varför i helvete var jag tvungen att ärva dom dåliga generna av min mamma?
Hon är storbystad dock så ser det bra då det passar hennes kroppsform men det ser inte bra ut på mig då det inte passar min kroppsform överhuvudtaget. Ser ut som några äckliga silikonbröst.

Jag har ungefär likadan kropp som tjejen på bilden men min mage är större än tjejens mage på bilden.
Jag har lekt lite med paint för att visa hur min kropp ungefär ser ut och som ni ser så ser det inte snyggt ut! Det är jävligt irriterande för inga tröjor sitter bra, ifall jag använder XS-S så framhävs dom ännu mer och ifall jag använder Medium så ser det ut som om jag har värsta stora överkroppen och tröjan blir alldeles för pösig.

Eftersom jag har en relativt normalbyggd kropp bortsett från brösten som jag tror att jag har ärvt, finns det då någon chans att jag kan träna bort dom? Kan de vara vanligt fett trots att jag kanske har ärvt dom?

NicoleScherzinger.jpg


   
Citera

[chocked]

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

passande användarnamn

är oxå missnöjd med hyllan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kORVBIFFAR:

är oxå missnöjd med hyllan

bara att börja träna då [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stuck With Eachother:

Eftersom jag har en relativt normalbyggd kropp bortsett från brösten som jag tror att jag har ärvt, finns det då någon chans att jag kan träna bort dom? Kan de vara vanligt fett trots att jag kanske har ärvt dom?

Ursäkta att jag skrattar, men bilden såg verkligen fantastisk ut! Haha bra redigering [wink]

Till frågan: Vad jag vet består bröst till mesta del av fettvävnad. Dina gener bestämmer var ditt fett ska lagras. Eftersom jag inte har bröst (än i alla fall) kan jag inte uttala mig av egna erfarenheter. Men jag skulle tro att din kropp, vid en viss tidpunkt, börjar ta fett från brösten om du väljer att minska i vikt. När det kommer är svårt att svara på.

/Rickard


   
SvaraCitera

AHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virtus:

Ursäkta att jag skrattar, men bilden såg verkligen fantastisk ut! Haha bra redigering

Hahaha använde mig av paint [blush] har aldrig haft ork att lära mig photoshop

Virtus:

Men jag skulle tro att din kropp, vid en viss tidpunkt, börjar ta fett från brösten om du väljer att minska i vikt. När det kommer är svårt att svara på

Aha okej, då ska jag träna ända tills jag märker någon skillnad [smile]
Tack för svaret!


   
SvaraCitera

Langa msn[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Langa msn

Det är inte positivt med storbyst ju, kolla bara på
denna stackars dam


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Det är inte positivt med storbyst ju, kolla bara på
denna stackars dam

Msn, msn, msn, msn, msn, msn, msn, msn, msn hehe *Fnizz* [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

du kan bli bff med kissie :$

Nä, men ta hand om dom och lär dig leva med dom. Svält dig inte i hopp om att de ska försvinna. Absolut inte.


   
SvaraCitera

Vill också ha din msn[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Satsa på grejer med markerad midja så framhäver du midjan (och iofs brösten med lite, men det hänger på urringningen). Bonus är att med knyt-tröjor kan du välja själv hur tajt du vill ha midjan ;>

Typ:

Träning får du inget svar på för jag har ungefär såhär stor koll på det: 0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Bonus är att med knyt-tröjor kan du välja själv hur tajt du vill ha midjan ;>

Typ:

Nja, det är inte riktigt min stil så ifall dom inte försvinner med träning får jag väl fortsätta bära mina kläder och skita i hur mycket äckliga människor glor men tack ändå! [smile]

Postorderhoran:

du kan bli bff med kissie :$

Nu överdriver du, hennes är fake ju!

Aa får väl göra det [smile]

Postorderhoran:

Nä, men ta hand om dom och lär dig leva med dom.


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Nja, det är inte riktigt min stil så ifall dom inte försvinner med träning får jag väl fortsätta bära mina kläder och skita i hur mycket äckliga människor glor men tack ändå!

Haha, nä, det är inte något jag hade satt på mig heller, men vissa passar utmärkt i det ^^

Orka bry sig om stirrare förresten, sträck på dig och strunta i'rom! [y]


   
SvaraCitera