Aviseringar
Rensa alla

dåliga tv-program eller andra saker som sänds på tv


Ämnesstartare

eftersom de ofta kommer trådar med råd om bra teve-serier och sånt blev jag nyfiken på¨

Vilka är de sämsta programmen eller tv-sända-grejer ni någonsin sett?


   
Citera
Ämnesstartare

jag tycker Hem till gården är helt fruktansvärt, likaså glamour. Och unga mammor, både danska versionen och den på mtv. 

och alla bacheloor och bachelorette 

gud jag kom på asmånga nu, ska nog fastställa en längre lista


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svenska idol är så sjukt töntig program


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

7th Heaven Gråter


   
SvaraCitera

Allt på tv suger. Skulle inte förvåna mig om Sverige hade mest repriser i hela världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och det där med ensamma mammor som ska välja och dejta män. så mkt patetiskt, jag hade aldrig ställt mig upp på ngt sånt för att bli vald lr rejected

 

ush så förnedrande

 

 

 

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: och det där med ensamma mammor som ska välja och dejta män. så mkt patetiskt, jag hade aldrig ställt mig upp på ngt sånt för att bli vald lr rejected

så blir dom typ kära i två personer och måste välja en, och alla gråter och hånglar med alla typ. jag hade aldrig gått med på att behöva tävla om någons hjärta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm + såna där kändisar som är kända för inget, typ paris hilton, kim karadshian och hon den där asiaten tequila lr va hon hette,  som ska ha shows om deras fantastiska liv, och så ska alla korkade osäkra tjejer följa deras fotspår och se upp till dem, försöka se ut som dem och leva som dem

 

ughhhhhhhhhhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: kim karadshian

jisses vad jag hatar deras program som går mitt på dagen typ! såg en gång, hela avsnittet handlade typ om hennes syster som blev besatt av att handla med rabattcheckar


   
SvaraCitera

gillar 7th heaven och keeping upwith the kardashians 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

jisses vad jag hatar deras program som går mitt på dagen typ! såg en gång, hela avsnittet handlade typ om hennes syster som blev besatt av att handla med rabattcheckar

jag tror jag känner ca 4 tjejer som ser upp till henne och tycker att de är lika henne. alla råkar ha mörk hårfärg och mörka ögon bara. ingen som helst likhet. fattar inte, hon är inte ens snygg, ser sliskig och korkad ut 🙁 så irriterande

 

däremot tror jag att paris hilton trollar bara för lite cash och kändisskap, tror hon är smartare än vad man tror

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
gillar 7th heaven och keeping upwith the kardashians 🙁

Alla får gilla olika, jag gillar typ dating in the dark, paradise hotel och big brother, tror många tycker de är rena skitprogram. 


   
SvaraCitera

FruLiten:

Alla får gilla olika,         

tack Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte sett tv på ett antal år Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går ju bara skit på tv mest hela tiden.


   
SvaraCitera