Aviseringar
Rensa alla

Dåliga vanor på fyllan


Ämnesstartare

Gick mot bättre vetande in på flashback och fann denna tråd: https://www.flashback.org/t1977829
Fanns en hel del underbara, roliga jävla exempel i den tråden.
Då tänkte jag (efter att ha konsulterat consiglieren Höna) att vi ska fan inte vara sämre här.

I denna tråd ska vi således glorifiera och skratta åt våra alkoholpåverkade jags beteenden om allt blir som jag tänkt.

Jag kan ju själv säga att jag själv känner igen en hel del dåliga vanor: röker konstant, får för mig att alla tjejer jag pratar med ska jag lyfta upp och snurra runt medan jag ropar "Wöööö" eller liknande, leker big shot och ger för mycket dricks, slår mig på i efterhand okända sätt, ser mig gärna som något slags relationsguru och ska jag ge råd om ditten och datten samt att jag börjar prata osammanhangande om diverse konspirationteorier till ointresserade bekanta.

Fyll på!


   
Citera
Ämnesstartare

[love]

Läste igenom lite av den förut.

Jag fäller sarkastiska kommentarer och blir överdrivet intresserad av musik.


   
SvaraCitera
höna

lika bra att jag också kör

kan snea på alkohol och bara vara astråkig och ledsen.

ibland fylleringer och smsar jag, inte alltid sådär helt nödvändiga saker. fast det var mer i yngre dar, så något har jag ju lärt mig kanske.

tycker det är askul att dansa också, kanske ej 1 asvacker syn.

röker alldeles för mkt, 1 paket per kväll typ.

tror att jag kan bära folk så kan jag ej det.

fyller på allt eftersom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömmer bort min mobil och svarar ytterst ytterst sällan på sms/samtal, något många blir irriterade över. [blush] Sedan så röker jag tokmycket och har en tendens att dödslätt få minnesluckor, vilket gör så att jag hamnar i jobbiga situationer titt som tätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska analysera mina fyllor från och med nu och återkomma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ Att tjata om att alkohol är tråkigt. Några öl senare blir det dock: roligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

och har en tendens att dödslätt få minnesluckor, vilket gör så att jag hamnar i jobbiga situationer titt som tätt.

Åh, har också så! Blir andra också sura på dig då och tror att du endast spelar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen tror jag.. Har iofs aldrig varit sådär stupfull bland andra människor heller så vet inte riktigt hur jag skulle reagera i en sådan situation, i min ensamhet sitter jag mest och skrattar åt allt.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan bli lite dryg och otrevlig har jag hört

kan inte äta falafel, men gör det ändå

röker också kopiösa mängder

dricker ännu mer, har lite svårt att få nog, detta leder även till att jag spenderar lite för mycket pengar

raggar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir ärlig ibland. Alldeles för ärlig. Tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte äta faafel som i att jag tappar ut allting på mig själv och ser allmänt jävla äcklig ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

har en tendens att dödslätt få minnesluckor, vilket gör så att jag hamnar i jobbiga situationer titt som tätt.

ok, såg fel handlade ju om dåliga vanor på FYLLAN [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Blir ärlig ibland. Alldeles för ärlig. Tyvärr.

Det är fan det värsta det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

ok, såg fel handlade ju om dåliga vanor på FYLLAN

några sådana har du väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

några sådana har du väl?

Nja, inga jag kan komma på! Är någorlunda lik mig själv nykter som full förutom att jag kanske ger något fler lap dances på fyllan hehe..


   
SvaraCitera